>> خون مسلمان ارزشمندتر از کعبه است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 76096
"سحر النادی" فعال مصری:

خون مسلمان ارزشمندتر از کعبه است

تنا
خون مسلمانی که به ناحق ریخته شود نزد خداوند از کعبه ارزشمندتر است.
خون مسلمان ارزشمندتر از کعبه است
به گزارش تقریب(تنا)،
"سحر النادی" نویسنده و فعال مصری در پاسخ به سخنانی که در نشست مطبوعاتی شورای عالی شورای نظامی ایراد شد، گفت: ما با این سخن موافقیم که تعدادی خرابکار در میان معترضانی که خواسته‌های خود را به صورت مسالمت‌آمیز مطرح می‌کنند، نفوذ کرده‌اند اما چند سئوال در ذهن ما به عنوان شهروندان مصری وجود دارد که انتظار داریم پاسخ درست و شفافی در برابر آنها دریافت کنیم.
۱. چگونه پلیس شهری و نیروهای ارتش با همه امکانات خود پس از ۴ روز، هنوز نتوانسته‌اند تعدادی کودک و نوجوان را که آجر پرتاب می‌کنند، دستگیر کنند؟ 
۲. چرا هیچ تلاشی از سوی نیروهای ارتش به منظور ممانعت از اقدامات تخریبی این نوجوانان در هیچ یک از تصاویر و فیلم‌های ویدئویی داخلی و بین المللی و از جمله فیلمی که به پیوست بیانیه شماره ۹۰ شورای نظامی منتشر شد، نمی بینیم؟
۳. چرا تنها معترضانی که به صورت مسالمت‌آمیز اعتراض‌های خود را بیان کرده‌اند کشته و زخمی می‌شوند و چرا ما تا کنون ندیده‌ایم که هیچ یک از خرابکاران و زورگویان کشته و یا زخمی شوند؟ 

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: چه منطقی پشت اشک‌هایی است که در پی گم شدن نقشه‌هایی مهم روان شد در حالی که ماکرو فیلم‌های آنها وجود دارد در حالی که این افراد برای خون‌هایی که ریخته شده است گریه نمی‌کنند و عصبانی نمی‌شوند. 

آیا فراموش کرده‌ایم که خون‌های ریخته شده نزد خداوند از کعبه گرانقدرتر است پس نگویید کتاب‌ها گم شد مگر کتابخانه بغداد زمان حمله مغول‌ها توانست حتی یکی مسلمان را بی‌نیاز کند و یا مگر  کتابخانه‌های اندلس توانستند از اسلام، سرزمین اسلامی و بندگان خدا در برابر متجاوزان حمایت کنند.
 
وی با بیان این که انسان بسیار گرانبهاتر و مهم‌تر است، افزود: بیدار شوید زیرا کسانی که از گم شدن کتاب‌ها بیش از ریختن خون‌ها سخن می‌گویند یا پست فطرت و بی وجدان هستند و یا نادانایانی که اولویت‌ها را گم کرده‌اند و دو هر دو حالت بر عقلا لازم است که به سخنان این افراد گوش فرا ندهند. 

نادی در ادامه بار دیگر سئوالات خود را از سر گرفت و افزود: 
چه کسی مجلس شورا را آتش زد؟
چه کسی موزه اسلامی را پس از آنکه هفت سال تعطیل شده بود به بهانه نو سازی به غارت برد؟
چه کسی بود که اشیاء گرانبهای موزه قبطی را به غارت برد و آن را ویران کرد؟
چه کسی گنج‌های قصر "الجوهره" را به غارت برد و این قصر گرانبها را آتش زد؟ 
چه کسی قصرهای تاریخی مصر و گنج‌های آن را که نمی‌توان برای آنها قیمتی تعیین کرد به غارت برد و از برخی از آنها برای منافع حکومتی و مدارس ابتدائی استفاده کرد؟
 
همه این افراد معترضان زورگو بودند و یا...
https://taghribnews.com/vdch-vnq.23n-wdftt2.html
مرجع : المصر الجديدة
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی