>> گریه برامام حسین(ع) موجب بخشش گناهان می شود | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۸:۳۳
کد مطلب : 73502
امام جمعه اهل سنت جرگلان:

گریه برامام حسین(ع) موجب بخشش گناهان می شود

تنا- اختصاصی
خطیب جمعه اهل سنت جرگلان گفت: گریه کردن برای سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) موجب بخشش گناهان از طرف خداوند متعال می شود.
گریه برامام حسین(ع) موجب بخشش گناهان می شود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد، "آخوند رحیم بردی صمدی" امام جمعه اهل سنت جرگلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تقریب اظهارداشت: قیام امام حسین(ع) انسان ساز است و در صورتی كه با بصیرت و آگاهی لازم مورد مطالعه قرار بگیرد می تواند انسان را از پرتگاه انحرافات نجات بخشیده و او را به مامن ایمان و امید به پروردگار برساند.

آخوند صمدی تصریح کرد: پایبندی امام حسین(ع) به اصول انسانی، حمایت از مظلوم و بی تفاوت نبودن در برابر جنایت وستم،یاری رساندن به بی پناهان و حمایت از آنان حماسه های ماندگاری را پدیدآورده که در نسلهای بعد هم دلیران و آزادگان رسم جوانمردی را از آنان آموختند.

وی همچنین پیرامون وحدت و یکپارچگی امت اسلامی افزود: وحدت در قرآن هم آمده است و خداوند پیامبر (ص) را با رحمت و وحدت فرستاد و مسلمانان با بودن در كنار هم باید وحدت ومودت خود را حفظ كنند.

خطیب جمعه اهل سنت جرگلان گفت: دشمنان وحدت مسلمانان را نشانه گرفته اند تا آن را به تفرقه تبدیل کنند از این جهت در جو و فضای کنونی تقویت و حفظ وحدت مسلمانان از همیشه لازم تر و مهمتر است.

وی تصریح کرد: استکبار می داند که با اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه، جایگاهی در دنیا نخواهد داشت و برای تضعیف این نظام با استفاده از عناصر ضعیف و خود فروخته و به ظاهر متعصب نهایت تلاش خود را می کند تا به اقتدار کشور لطمه بزند.

آخوند صمدی اطاعت از فرامین و رهنمود های مقام معظم رهبری را تنها راه حفظ و گسترش وحدت اسلامی دانست و افزود: اگر مسلمانان جهان می خواهند در تمامی زمینه ها پیشرفت کنند و به موفقیت وسعادت در دنیا و آخرت دست یابند باید از ولی امر مسلمین جهان اطاعت کرده و بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه اهداف خود قرار دهند.
https://taghribnews.com/vdcgxn9u.ak9wz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی