>> پيامبر اکرم(ص) بزرگترين الگو برای جهانيان در طول تاريخ است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 81882
امام جماعت مسجد حنفيه اهل سنت بجنورد:

پيامبر اکرم(ص) بزرگترين الگو برای جهانيان در طول تاريخ است

امام جماعت مسجد حنفيه اهل سنت بجنورد گفت: پيامبر اکرم(ص) بزرگترين الگو ي شخصيتي براي مسلمانان جهان در طول تاريخ است.
پيامبر اکرم(ص) بزرگترين الگو برای جهانيان در طول تاريخ است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "آخوند درخشان" امام جماعت مسجد حنفیه اهل سنت بجنورد در گفتگو با تقریب اظهارداشت: وحدت شیعه و سنی تنها مربوط به یک فرقه یا مذهب نبوده و این مساله پایه های اسلام را در دنیا استوارتر خواهد کرد. 

آخوند درخشان، پیامبر بزرگ اسلام را پیامبر رحمت خواند و افزود: یكی از مهم‌‌ترین عوامل مشترك بین مسلمانان وجود پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) است كه ما باید هر چه بیشتر در راستای شناخت ارزش‌های واقعی این شخصیت وارسته و معرفی دین و آئین وی به جهانیان تلاش كنیم. 

وی تصریح کرد:مسئله وحدت و انسجام بین مردم در داخل و بین امت‌های اسلامی در خارج از ضروریات است، همان‌طور که خون موجب حیات بدن است، وحدت هم در بین مسلمین جهان از اصولی‌ترین کارها است. 

امام جماعت مسجد حنفیه اهل سنت بجنورد با اشاره به اینكه توجه به مشتركات و مسئله وحدت باید مورد توجه ملت مسلمان قرار گیرد، ادامه داد: بر این باوریم شیعه و سنی یكی هستند و خدا، قرآن، پیامبر (ص)، قبله و اعتقادات تشیع و تسنن به نماز و واجبات یكی است. 

وی تصریح کرد: حضرت محمد(ص) برای اتمام مكارم اخلاقی مبعوث شده است از این رو اگر انسان ها اخلاق و سیره پیامبر را الگوی زندگی خود قرار دهند هر روز زندگیشان، روز اخلاق و مهرورزی خواهد شد. 

روحانی اهل سنت بجنورد قبله، دین اسلام، پیامبر (ص) و قرآن را عوامل وحدت مسلمین جهان ذكر كرد و افزود: یكی از ابزارهای استكبار برای بر هم زدن وحدت مسلمین، ایجاد اختلاف و تفرقه میان آنهاست. 

وی گفت: ملت های اسلامی باید درسرتاسر جهان بدون پرداختن به مسایل حاشیه ای به قوی‌تر شدن جهان اسلام فکر کنند تا هیچ توطئه‌گری فکر ضربه‌زدن به اسلام و مسلمین را نکند.
https://taghribnews.com/vdcgx797.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی