تاریخ انتشار۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 83213
روسیه:

شعار "حلال" نشانه ایی بر سلامت و کیفیت محصولات

اکنون صنعت غذای حلال در روسیه مورد توجه جدی واقع شده است و و روز به روز در حال توسعه و گسترش است.
شعار "حلال" نشانه ایی بر سلامت و کیفیت محصولات
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از روسیا الیوم، تقاضا برای غذای حلال در روسیه که اکنون نزدیک به ۲۰ میلیون مسلمان در آن زندگی می کنند در حال افزایش است بنابراین فعالان و متخصصین این صنعت در اندیشه افزایش کیفیت و توسعه این صنعت هستند.

"عبدالسلام رخازه" معاون اتحادیه تولید کنندگان محصولات حلال در روسیه گفت: ما راه طولانی در زمینه صنعت حلال در پیش داریم و برنامه ریزی مفصلی برای رسیدن به تولیدات حلال صورت داده ایم و برای رسیدن به این اهداف دولت روسیه کمک های زیادی به ما داشته است و ما در این رابطه از آنها قدردانی می کنیم.

وی افزود: هدف دیگر ما این است که روسیه در زمره کشور های تولید کننده و صادر کننده گوشت حلال در جهان قرار گیرد بطوریکه وارد میدان رقابت در بازار های بین المللی برای صادرات محصولات حلال شود باید توجه داشت که روسیه از پتانسیل و ابزار های لازم برای رسیدن به این هدف برخوردار است.

در روسیه فقط مسلمانان مشتاق به استفاده از محصولات حلال نیستند بلکه سایر اقشار جامعه روسیه نیز تمایلی بسیاری دارند که از محصولات حلال استفاده کنند. 

اکنون بسیاری از مغازه ها و فروشگاهها در مسکو وجود دارند که محصولات غذایی حلال ارائه می کنند زیرا شعار و نشان"حلال" دلیلی بر وجود کیفیت و سلامت محصولات تولیدی است.
https://taghribnews.com/vdcgwx97.ak9wq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی