>> پیام تبریک دبیرکل سازمان همکاری اسلامی به مناسبت عید فطر | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : 61253

پیام تبریک دبیرکل سازمان همکاری اسلامی به مناسبت عید فطر

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی به مناسبت پایان ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید سعید فطر پیام تبریکی برای مسلمانان سراسر دنیا صادر و طی آن بر کمک به مردم سومالی تأكيد كرد.
پیام تبریک دبیرکل سازمان همکاری اسلامی به مناسبت عید فطر
 در متن پیام "اکمل الدین احسان اوغلو" دبیرکل سازمان همکاری اسلامی آمده است:

تمام مسلمانان جهان این روزها عید فطر را جشن می گیرند، عیدی که یکی از شادترین وقایع زندگی مسلمانان است و هرساله پس از یک ماه روزه داری و نیایش فرا می رسد. این فرصتی است که بتوانیم جشن بگیریم و از خداوند متعال قدردانی کنیم. به این مناسبت به امت اسلامی تبریک گفته و دعا می کنم که خداوند قادر متعال به تمام ما با سخاوت بی‌حد خود شادمانی، صلح و رفاه اعطا نماید. باشد که خداوند به ما توفیق داده و ما را به سوی وحدت هدایت کند تا بتوانیم انسجام خود را تقویت کنیم.

احسان اوغلو در ادامه این پیام افزوده است: ماه رمضان برای مسلمانان به منظور تطهیر جسم و روح از راه روزه داری، تعمق و نیایش است. ماه رمضان ماه صلح و آرامش است.

وی یادآور شد : مسلمانان در بخش های مختلف جهان رنج‌های فراوانی را متحمل می شوند. درحال حاضر برادران ما در لیبی تلاش می کنند به زندگی عادی خود بازگردند و من امیدوارم که این عید فطر روزهای تازه ای از آزادی، صلح، رفاه و ثبات برای آنها به همراه داشته باشد. در سومالی و در بخشهای دیگر شمال آفریقا قحطی بی‌سابقه موجب رنج غیرقابل تصور برای مردم این منطقه شده و من از مسلمانان سراسر جهان می خواهم از هیچ تلاشی برای یاری برادران و خواهران خود در سومالی فروگذار نباشند.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی تصریح کرد: به این مناسبت فرخنده، حمایت خود را از برادران فلسطینی مورد تأکید قرار می دهیم و موضع قدرتمند امت نسبت به شهر قدس و ضرورت حفظ هویت اسلامی در مقابل تهدیدهای یهودی سازی و خاتمه اشغال را مورد تأکید قرار می دهیم. ما از کشورهای عضو می خواهیم به هرشکل ممکن از دولت فلسطین و قدس شریف به عنوان پایتخت آن حمایت کنند.
https://taghribnews.com/vdcgwx93.ak9qn4prra.html
مرجع : منابع خبري
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی