تاریخ انتشار۱۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 101133

کودکان فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی نابینا می‌شوند

وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطینی تصریح کرد: شمار کودکانی که بینایی خود را در زندان‌های رژیم صهیونیستی از دست می‌دهند، رو به افزایش است.
کودکان فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی نابینا می‌شوند

به گزارش تقریب(تنا)، وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطینی در گزارشی از دستگیری 80 کودک در منطقه قدس شرقی از ابتدای سال جاری توسط نیروهای اشغالگر خبرداد و تصریح کرد:‌ از دست دادن بینایی در میان اسرا رو به افزایش است.

در این گزارش با اشاره به این که به طور متوسط در هر ماه، 13 کودک توسط رژیم اشغالگر دستگیر می‌شود، آمده است:‌ هم اکنون درباره بسیاری از این کودکان حکم صادر شده و تعدادی از آنها نیز با جریمه‌های مالی و یا شروطی چون بازداشت خانگی، و یا تبعید اجباری آزاد شده‌اند.

در این گزارش با تأکید بر این که سن تعدادی از کودکان دستگیر شده بین  6 تا 12 سال است، آمده است: این بازداشت‌ها به دست نگهبانان مرزی صورت گرفته است.

در ادامه با اشاره به این که بیشتر این کودکان در نیمه‌های شب و پس از ویران شدن خانه خود ، به بازداشتگاه منتقل شده اند، تصریح شده است: بیشتر آنها که از سن کمی برخوردار هستند برای گرفتن اعتراف تحت فشار و شکنجه قرار می‌گیرند که این امر منجر به انتقال برخی از آنها به بیمارستان می‌شود.

https://taghribnews.com/vdcgwq9qwak9zq4.rpra.html
مرجع : اسلام الیوم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی