تاریخ انتشار۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۰۵
کد مطلب : 159770

هوشیاری همه‌جانبه مسلمانان در برابر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان/پیامبر(ص) محور وحدت همه مسلمانان است

روحانی اهل سنت کردستان، خواستار هوشیاری همه‌جانبه مسلمانان در برابر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان شد و گفت: پیامبر(ص) محور وحدت همه مسلمانان است.
هوشیاری همه‌جانبه مسلمانان در برابر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان/پیامبر(ص) محور وحدت همه مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "ماموستا سیدعارف عنایتی" در مراسم ویژه عید مبعث و معراج رسول خاتم(ص) در مسجد جامع سنندج، اظهار داشت: اصل معراج و مبعث رسول‌الله(ص) و گرامیداشت این ایام فرخنده باید همواره در بین مسلمانان زنده باشد.

وی افزود: نباید برخی اختلافات جزئی بین مسلمانان به اختلافی بزرگ و ریشه‌ای تبدیل شود چرا که این مهم خواسته و هدف اصلی دشمنان اسلام است.

این روحانی برجسته اهل سنت کشور تصریح کرد: دشمنان اسلام با تمام توان برای بیگانه‌کردن جوانان مسلمان از آموزه‌های قرآنی تلاش می‌کنند و نمونه بارز این مهم را می‌توان در اعلام رسمی نخستین جلسه مجلس عوام انگلیس در دهه‌های گذشته پیدا کرد که پایه این مجلس را بر غریب نگه‌داشتن مسلمانان از قرآن گذاشته‌اند.

ماموستا عنایتی خاطرنشان کرد: دشمنان با حمایت از گروه‌های تکفیری و تندرو می‌خواهند چهره صلح‌طلب و مترقی اسلام را خدشه‌دار کنند و در نقاط مختلف جهان اسلام به توطئه‌افکنی در این راستا می‌پردازند.

وی افزود: گروه‌های تکفیری پیروان همه مذاهب اسلامی اعم از سنی و شیعه را کافر دانسته و تنها خود را هدایت‌یافته می‌دانند و این تفکر غلط تهدیدی بزرگ علیه همه مسلمانان است.

ماموستا عنایتی خاطر نشان کرد: باید از سیره والای رسول‌الله(ص) برای مقابله با توطئه‌های دشمنان بهره بگیریم.

این روحانی برجسته اهل سنت کشور در سخنان اظهار داشت: وحدت و حفظ انسجام بین اقوام و مذاهب اسلامی و تکیه بر مشترکات می‌تواند به عنوان مهمترین سلاح در برابر نفوذ جریان‌های تکفیری و ضداسلامی بسیار کارساز باشد و بدون شک برگزاری مراسمات و جشن‌های دینی و مذهبی بر این نفوذ فرهنگی می‌افزاید و باید این ایام پاس داشته‌شود.

https://taghribnews.com/vdcguy9qzak9nu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی