تاریخ انتشار۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 187977

درگذشت رئیس مجلس العلما شهر ماکاسار اندونزی

کیایی مستمین ارشد رئیس مجلس العلما شهر ماکاسار اندونزی و رئیس طریقت شاذلیه این کشور درگذشت. رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی فقدان آن عالم پارسا را به ملت اندونزی تسلیت گفت .
درگذشت رئیس مجلس العلما شهر ماکاسار اندونزی

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) کیایی مستمین ارشد از موسسین دانشگاه علوم اسلامی اندونزی و رئیس طریقت شاذلیه بوده که در طول حیات خود خدمات ویژه ای در عرصه تقریب مذاهب اسلامی به جای گذاشته است .

وی از موسسین دانشگاه علوم اسلامی اندونزی بود که در کنار فعالیت های علمی  علاقه ویژه ای به قرآن و اهل بیت (ع) داشت.
رئیس مجلس العلما شهر ماکاسار اندونزی سال گذشته به همراه هیاتی از علمای اندونزی به دعوت پژوهشگاه مطالعات تقریبی به ایران سفرکرد.

مرحوم کیایی مستمین ارشد در این سفر با علمای بزرگ ایران دیدار و از مراکز علمی ایران شرکت کرد و در نشست هایی علمی بین اندیشمندان فرهیخته ایران و اندونزی حضور یافت.

درپی درگذشت رئیس مجلس العلما شهر ماکاسار اندونزی حجت الاسلام والمسلمین مختاری در پیام تسلیتی فقدان آن عالم پارسا را به ملت اندونزی تسلیت گفت .

در پیام رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی آمده است: آن عالم پارسا و خدمتگذار عرصه دين و دانش با برخورداری از زهد و تقوایی  مثال زدنی عمر خود را صرف علم و دانش و معنویت اسلامی کرد و همواره از مروّجان گفتمان وحدت امت اسلامي و تلاشگران در راه تقريب مذاهب اسلامی در مواجهه با دشمنان قسم خورده قرآن و اسلام عزیزمان بود.

 
https://taghribnews.com/vdcguu9quak97y4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی