تاریخ انتشار۱۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 101278

افزایش افسردگی میان سربازان انگلیسی در عراق و افغانستان

هرماه 500 سرباز انگلیسی در عراق و افغانستان به دلیل تنش‌های روحی نیازمند خدمات پزشکی می‌شوند.
افزایش افسردگی میان سربازان انگلیسی در عراق و افغانستان
به گزارش تقریب(تنا)،‌ نتایج آخرین تحقیقات انجام شده توسط هیئت پژوهش‌های وزارت دفاع انگلستان در مورد سربازان انگلیسی در عراق و افغانستان، از افزایش افسردگی میان این سربازان خبرداد به گونه‌ای که هر ماه 500 تن از آنها به دلیل تنش‌های روحی به خدمات پزشکی نیاز پیدا می‌کنند.

در این تحقیق که در روزنامه انگلیسی"میل آن ساندی " منتشر شد، آمده است: در سه ماه نخست سال جاری  1472 سرباز انگلیسی که بیشتر آنها از زنان شاغل در نیروهای مسلح بوده‌اند، نیازمند خدمات پزشکی شدند.
 
این پژوهش تصریح می‌کند: سربازان زن دو برابر مردان دچار اختلال‌های روانی شده و همچنین سربازانی که دارای رتبه‌های پایین هستند بیش از دیگران در معرض این اختلال ها  قرار دارند.

این گزارش همچنین تأکید می‌کند: سربازانی که بیش از یک بار در عملیات‌ جنگی مشارکت داشته‌اند، 6 برابر بیش از دیگران در معرض اختلالات روانی قرار دارند.

این روزنامه در ادامه آورده است:‌ "جیک وود" 39 ساله که در عراق و افغانستان خدمت کرده است، اعتراف می‌کند که او تا مرز خودکشی پیش رفته است و تنها امری که وی را از این کار بازداشته نگرانی از آینده خانواده‌اش بوده است.
 
در  همین راستا ارتش انگلستان تصمیم دارد تا پیش از فرا رسیدن سال 2018 به خدمت 20 هزار تن از سربازان خود که بیشتر آنها در عراق و افغانستان خدمت کرده‌اند، پایان دهد.

https://taghribnews.com/vdcguq9q7ak9zx4.rpra.html
مرجع : القدس‌العربی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی