تاریخ انتشار۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : 159518

مسجد عامل وحدت و همبستگی است

تنا- بیروت
مفتی شهر صور تأکید کرد: اختلاف نظرها در زمینه تفسیرهای فقهی عمومی و عبادات نباید موجب تفرقه شود بلکه برعکس باید بابی برای گفتگو و همزیستی باشد.
مسجد عامل وحدت و همبستگی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مراسم افتتاحیه مسجد "النورین" در شهر"العباسیه" در جنوب لبنان به همت شیخ دکتر "مدرار الحبّال" مفتی اهل سنت شهر صور و با حضور برخی از شخصیتها و نمایندگان احزاب سیاسی لبنان از جمله قاضی" شیخ حسن عبدالله" مفتی صور و جبل عامل برگزار شد.

مدرار الحبال  در این مراسم با اشاره به نقش مسجد در آگاهی دینی و ترسیم آثار وحدت و همکاری در جامعه گفت: آنچه ما میخواهیم برعکس رویدادهایی است که امروز در برخی کشورها شاهد آن هستیم، امروز مشاهده می کنیم که دین به ابزاری برای قتل و کشتار و فتنه انگیزی و جنگ مبدل شده است و ما باید هوشیاری و همبستگی بیشتری برای سیطره بر توطئه های دشمن داشته باشیم.

مفتی حبال تأکید کرد: مسجد از ابتدای دعوت اسلامی تاکنون  عامل وحدت و همبستگی انسانی و اجتماعی و محل انتشار و تبلیغ دعوت اسلامی بوده است و هیچ شک و شبهه ای نتوانسه است به آن راه یابد.
وی در پایان تأکید کرد: اختلاف نظرها در زمینه تفسیرهای فقهی عمومی و عبادات نباید موجب تفرقه شود بلکه برعکس باید بابی برای گفتگو و همزیستی باشد.
https://taghribnews.com/vdcgqy9q7ak9nn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی