تاریخ انتشار۱۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۹:۳۱
کد مطلب : 89271
روحانی اهل سنت درميان(خراسان جنوبي):

تحريم ها، موجب صعود به سمت قله های پيشرفت شده است

روحانی اهل سنت شهرستان درمیان(خراسان جنوبی) گفت: امروز ایران با پشت سر گذراندن تمام مراحل سخت و دشوار توانسته است روز به روز در عرصه های اقتصادی، نظامی، تكنولوژی و ... به پیشرفت های چشمگیری دست یابد.
تحريم ها، موجب صعود به سمت قله های پيشرفت شده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مولوی "ابراهیم یسوی"روحانی اهل سنت درمیان (خراسان جنوبی) در گفتگو با خبرنگار تقریب اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از همان اوایل پیروزی در معرض انواع توطئه ها، دسیسه ها، جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی از سوی دشمنان بوده که توانسته در مقابل این توطئه ها ایستادگی کند و به یک کشوری کارآمد، موفق و الگو در جهان تبدیل شود. 

مولوی یسوی همچنین به بیداری اسلامی در کشورهای جهان اسلام اشاره کرد و تصریح کرد:الگوی مردم سالاری دینی در 33 سال گذشته كه در ایران اسلامی اتفاق افتاده است، موجب الگو پذیری و بیداری سایر كشورهای اسلامی شده است. 

وی در تعریف بیداری اسلامی افزود: امروز بعد از گذشت بیش از دو دهه مسلمانان برخی از کشورها، چشمان خود را به روی حقایقی که آن روز، رهبر بزرگ ایران آنها را گوشزد کرده بود گشوده‌اند و بیدار شده‌ و قیام کرده اند. 

وی گفت:بیداری ملت‌های آزاده در سراسر جهان در راستای صدور پیام انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای ایران است و امروز به لطف خداوند متعال دین اسلام درکل جهان فراگیر شده است. 

روحانی اهل سنت همچنین درمیان اضافه کرد: اگر ما امروز توانسته ایم برای کشورهای جهان الگو باشیم به خاطر وحدت و یکپارچگی بی نظیر و ستودنی علمای تشیع و اهل سنت دراین کشور است که این خود همانند تیری بر چشم دشمنان اسلام است که این وحدت بی نظیر برادران تشیع و اهل سنت در کشورمان دشمنان را آزار می دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز در جهان اسلام نیاز مبرم به وحدت است زیرا موج بیداری اسلامی جهان را فرا گرفته و این یکی از برکات وحدت جوامع اسلامی است. 

مولوی یسوی با تاكید بر اطاعت از رهبری گفت: شیعه و سنی باید برادر وار در كنار یكدیگر در برابر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بایستند و از رهبر انقلاب اطاعت كنند چرا كه پیروزی نهایی و سعادت در همین است.
https://taghribnews.com/vdcgqx97.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی