تاریخ انتشار۲۷ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب : 46151
آیت الله نوری همدانی:

دشمن به دنبال ایجاد اختلاف در میان مسلمانان است

آیت الله نوری همدانی گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود به دنبال ایجاد اختلاف در میان مسلمانان هستند.
دشمن به دنبال ایجاد اختلاف در میان مسلمانان است
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا):
آیت الله  "حسین نوری همدانی" در همایش ائمه جمعه، جماعات و روحانیان خراسان شمالی در بجنورد تأکید کرد: مسلمین با وحدت و همدلی می توانند توطئه دشمنان را خنثی كرده و نگذارند آنها به اهداف خود برسند.

وی افزود: امروز خیزش‌های امت اسلامی در كشورهایی چون لیبی، یمن، بحرین و اردن در حال انجام است لذا دشمنان تلاش دارند تا مانع تداوم این خیزش‌ها شوند.

آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: عده‌ای در لندن نشسته‌ و می‌خواهند قیام مردم منطقه را كه برای اسلام و علیه ظلم و ستم و مستكبران است، به نفع خود مصادره كنند.

این مرجع تقلید افزود: اسلام وظیفه سنگینی بر عهده ما قرار داده و موفقیت خیزش‌های اسلامی در منطقه منوط به توسل جستن مردم به اسلام است.

وی تأكید كرد: باید همواره وحدت خود را در مقابل دشمنان حفظ كنیم تا این توطئه‌ دشمنان اسلام همچون سایر توطئه‌های آنان خنثی شود.

آیت الله نوری همدانی در مورد وظیفه علما افزود: امروز علما وظیفه سنگینی نسبت به مردم دارند و نباید در مقابل ستمدیدگان بی‌ اعتنا باشند.

وی در پایان تأکید کرد: در طول تاریخ علما با دادن خون خودشان توانستند جهان اسلام را زنده نگاه دارند و در طول مقاطع تاریخ به تكلیف خود عمل كردند.
https://taghribnews.com/vdcgqq9t.ak93n4prra.html
مرجع : اداره كل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی