تاریخ انتشار۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 82575
دبیركل سازمان همكاری اسلامی:

وحدت اسلامی باعث قدرت مسلمانان است

دبیركل سازمان همكاری اسلامی با تبریك فرارسیدن ولادت پیامبر رحمت(ص) و هفته وحدت، تاكید كرد: وحدت اسلامی باعث قدرت مسلمانان است.
وحدت اسلامی باعث قدرت مسلمانان است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "اكمل الدین احسان اوغلو"در پیامی به امت اسلامی با دعوت از مسلمانان به حفظ وحدت، خاطرنشان كرد: امید است این روز بزرگ خیر و برکت را برای همه مسلمانان جهان به ارمغان آورد.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در ادامه پیام خود با بیان اینكه رسالت محمدی(ص) به عنوان رحمتی برای جهانیان است که در آن، ارزش های عدالت، کرامت انسانی و برابری جاي دارد، تصریح نمود: در سالروز ولادت پیامبر(ص) باید از پندهای ایشان بهره برده و و ارزش هایی را بجوییم که مفاهیم ایمان و همبستگی اسلامی را تقویت کند.

وی افزود: بر امت اسلامی ضروری است که این روز را احیا کنند و در آن بیندیشند که چگونه پیامبر ما توانست با گذر از راه های سخت و طاقت فرسا، رسالت خویش را ابلاغ و همه مسلمانان را زیر یک پرچم گرد آورد.

"اوغلو" با ابراز امیدواری نسبت به اینكه شکوفایی و پیشرفت جامه اسلامی محقق گردد، تاكید كرد: امروز مسلمانان به هماهنگ کردن صفوف و دفاع از منافع عالی امت بیش از پیش نیازمندند که مقدمه آن، نجات مسجد الاقصی است.
https://taghribnews.com/vdcgnn97.ak9xu4prra.html
مرجع : وكالات
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی