تاریخ انتشار۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : 96895
مجله البیان هشدار داد:

احتمال اقدامات تروریستی در المپیک 2012 و نسبت دادن آن به مسلمانان

مجله البیان الاسلامی نسبت به سوء استفاده شبکه‌های صهیونیستی از المپیک 2012 لندن برای انجاک اقدامات تروریستی در لندن و دیگر نقاط جهان و نسبت دادن این اقدامات به مسلمانان هشدار داد.
احتمال اقدامات تروریستی در المپیک 2012 و نسبت دادن آن به مسلمانان

به گزارش تقریب(تنا)، دکتر "فیصل کاملی" در گزارشی که در مجله البیان ‌الاسلامی منتشر شد، آورده است: مؤسسه "راکفلر" که مقر آن در نیویورک قرار دارد در ماه می سال 2010 گزارشی را با عنوان "سناریوهای آینده تکنولوژی و توسعه بین‌المللی" منتشر کرد که در این گزارش اشاره شده بود حوادث ویرانگری مانند حادثه 11 سپتامبر، سونامی 2004 در جنوب شرق آسیا، زلزال هائیتی در سال 2010 همه جهان را برای رویارویی با حوادث ناگهانی آماده کرده است.

در ادامه گزارش راکفلر آمده است:‌ به سال‌های میان 2010 تا 2020 به دلیل حوادثی چون انفجارهای المپیک لندن با 13 هزار قربانی، زلزله اندونزی با 40 هزار کشته، سونامی که نزدیک بود به محو شدن نیکاراگوئه بینجامد، انتشار خشکسالی در چین غربی که هر هزار سال یکبار به دلیل تغییر شرایط آب و هوایی رخ می‌دهد "دهه هلاک" نامیده شده است.

کاملی در این گزارش با بیان این که اشاره به انفجارهای المپیک 2012 و 13 هزار قربانی آن در گزارش راکفلر اشتباه تایپی نبوده است، می‌نویسد: این گزارش دو سال پیش و با تلاش برخی شخصیت‌های جهانی برای نگاه به آینده‌ای که جز خداوند هیچ‌کس آن را نمی‌داند، نوشته شده است.

وی با اشاره به این که در این گزارش با فعل‌های ماضی از حوادث آینده سخن گفته شده است این سؤال را مطرح کرد: آیا این بدان معناست که ما با توطئه‌ای جدید از سوی سازمان‌های نخبه‌گرا برای آزار جهانیان برای ایجاد فتنه‌هایی شبیه به آنچه 10 سال پیش در نیویورک رخ داد روبه‌رو هستیم؟

در ادامه آمده است: روزنامه دیلی تلگراف در مقاله‌ای با عنوان "موشک‌های دفاع از المپیاد در هوای بد عمل نمی‌کنند" که در روز نخست ماه می امسال منتشر شد به نگرانی لندن از تهاجم به خاکش در خلال برگزاری بازی‌های المپیک اشاره دارد.

در گزارش این روزنامه انگلیسی به احتمال کمک گرفتن از نظام موشکی در صورت نیاز به هدف قرار دادن هواپیمایی که با قصد انجام عملیات تروریستی مانند حملات 11 سپتامبر در ارتفاع پایین بر روی یکی از ورزشگاه‌ها پرواز کند، اشاره شده است.

کاملی در ادامه با بیان این که این گزارش به احتمال اجرای جنایات سازمان‌یافته و یا حملات الکترونی اشاره دارد،‌ آورده است: ما در برابر سناریویی تروریستی قرار داریم که در میان چندین سناریویی که در گزارش وزارت کشور انگلستان به آن اشاره شده است، مقام نخست را دارد.  

البیان در ادامه تأکید کرد: برای هر مسلمانی بهتر است خود را از مواضع فتنه دور نگه دارد و جز در صورت ناچاری برای بازی‌های المپیک به این کشور سفر نکند.

در ادامه آمده است: بهتر است سخنان دیوید راکفلر در برابر سفرای سازمان ملل متحد در سال 1994 را یادآور شویم که ما در شرف یک تحول جهانی قرار داریم؛ آنچه ما امروز به آن احتیاج داریم یک بحران بزرگ و به موقع است تا کشورها نظم نوین جهانی را بپذیرند و از آن تبعیت کنند؛ زیرا بحران‌ها در قربانیان خود توانی را ایجاد می‌کنند که تازیانه‌های جلاد را بی‌هیچ مقاومتی می‌پذیرند.

https://taghribnews.com/vdcgn79y.ak93y4prra.html
مرجع : اسلام الیوم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی