تاریخ انتشار۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۱
کد مطلب : 159680

رسالت عید مقاومت، تسلیم نشدن صاحبان حق است

تنا
عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد: مقاومت نشان داد که علی رغم همه توانمندیهای قدرتهای استعماری مخصوصا آمریکا قادر به شکست آنها است.
رسالت عید مقاومت، تسلیم نشدن صاحبان حق است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "کاید الغول" عضو دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تأکید کرد: ۲۵ مه نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی است، مخصوصا که در بیشتر درگیری هایش با مردم فلسطین و امت عربی و لبنان، مقاومت را مورد هدف قرار داده است .

وی افزود: یاد این پیروزی تأکید می کند که مردم کشورهای عربی در برابر نتایج جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و همچنین در برابر اقداماتی که این رژیم برای استیلا بر ملتها انجام می دهد، تسلیم نمی شوند.

کاید الغول تصریح کرد: مقاومت نشان داد که مردم آزاده در برابر حقوق غصب شده خود ساکت نمی نشینند و علی رغم همه توامندیهای و سرمایه های قدرتهای استعماری و مخصوصا آمریکا قادر به شکست آنها هستند.

وی خاطر نشان ساخت: مقاومت با ایمان به حق مطلق خود در سرزمینش و ایمان به توانمندی مردم در به دست آوردن پیروزی و علی رغم کمبود امکاناتش در مقایسه با دشمن، توانست شدیدترین خسارت ها را به نیروهای اشغالی وارد کند. بنابراین بین اهداف مقاومت در فلسطین و لبنان وحدت و هماهنگی وجود دارد و همیشه وحدت هدف و درد مشترک آنها عامل ایجاد انگیزه برای ادامه مسیر بوده است.
https://taghribnews.com/vdcg7y9qzak9n34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی