تاریخ انتشار۲ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 76248
ولایتی:

امروز هیچ امری مهمتر از وحدت مسلمانان نیست

مشاور بین الملل مقام معظم رهبری در دهلی نو تاکید کرد امروز هیچ امری برای مسلمانان مهمتر از وحدت نیست.
امروز هیچ امری مهمتر از وحدت مسلمانان نیست
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا)، دکتر "علی اکبرولایتی" امروز در جمع فعالان سیاسی و مذهبی هند در دهلی نو، با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه و جهان و نیز توطئه های آمریکا و غرب و حامیانشان برضد مسلمانان تاکید کرد: وحدت و همبستگی مسلمانان بهترین راه برای مقابله با توطئه های دشمنان است و امروز باید این وحدت بیش از پیش تقویت شود.

مشاور اموربین الملل مقام معظم رهبری گفت: آنچه در دهه های گذشته آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدانشان بر ضد مسلمانان توطئه کردند امروز با بیداری و خیزش اسلامی در منطقه خنثی شد و امیدواریم این حرکت تا به آخر به سرانجام برسد.

ولایتی با اشاره به عقب نشینی آمریکا در عراق گفت: این عقب نشینی نشان دهنده پیروزی ملت عراق و ضعف و ناتوانی دولت آمریکا است.

وی همچنین با اشاره به روابط دوستانه میان دو ملت و دولت ایران و هند، تاکید کرد: رابطه ایران و هند رابطه ای استراتژیک است و ما از همبستگی و وحدت مسلمانان با دیگر مذاهب درهند حمایت می کنیم و آنرا رمز بقای این کشور می دانیم و از تمامیت ارضی و یکپارچگی هند نیز قویا حمایت می کنیم.

بر اساس این گزارش،دکتر ولایتی در ادامه سفر خود به هند عصر امروز به وقت محلی در کنفرانسی با عنوان «نقش مسایل مسلمانان در اوضاع فعلی جهان» حضور یافت و در جمع صاحبنظران و فعالان سیاسی و مذهبی این کشور در دهلی نو سخنرانی کرد.
https://taghribnews.com/vdcg7x9u.ak93t4prra.html
مرجع : irib
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی