تاریخ انتشار۱۵ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 89118
نایب رئیس هیئت اجرایی حزب الله:

راهپیمایی به سوی قدس، سیلی محكمی به چهره صهیونیسم بین الملل است

نایب رئیس هیئت اجرایی حزب الله تأكید كرد: مشاركت یهودیان در راهپیمایی جهانی به سوی قدس، سیلی محكمی به چهره صهیونیسم بین الملل و رژیم نژادپرست اسرائیل است.
راهپیمایی به سوی قدس، سیلی محكمی به چهره صهیونیسم بین الملل است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،شیخ "نبیل فاروق" در دیدار با هیئت یهودی ضد صهیونیسم وابسته به "ناطوری كارتا" خاطرنشان كرد: آنچه امروز در فلسطین رخ می‌دهد، بزرگترین جنایت سازمان‌دهی شده است كه رژیم صهیونیستی در این سرزمین‌ مرتكب می‌شود.

وی افزود: مصادره زمین‌های فلسطین، وارونه كردن حقایق، نشر فساد، ارتكاب جنایات انسانی و برخورداری از سلاح‌های هسته‌ای، جنایاتی است كه رژیم صهیونیستی مرتكب می‌شود و منطقه و جهان را تهدید می‌كند.

نبیل فاروق همچنین با اشاره به مشاركت گروه‌های یهودی در راهپیمایی به سوی قدس گفت: مخالفت شما یهودیان با صهیونیسم و هم‌پیمان او، ایالات متحده آمریكا، عبادت پروردگار است و ما با مبارزه خود با این رژیم صهیونیستی اراده خداوند متعال را محقق می‌كنیم، چرا كه این رژیم از اراده خداوند سرپیچی كرده است.

نایب رئیس هیئت اجرایی حزب الله همچنین از یهودیان ضد صهیونیسم خواست تا این رژیم را مفتضح كرده و به مقابله با آن برخیزند زیرا این رژیم به منزله یك وبای جهانی و غده سرطانی است كه مقدسات ادیان آسمانی را خدشه دار كرده است.
https://taghribnews.com/vdcg7q97.ak9yq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی