تاریخ انتشار۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 96868

حضور بزرگترين هيئت مردمي مصر در مراسم ارتحال امام(ره)

تنا
روزنامه‌هاي مصري از ورود بزرگترين هيئت مردمي از جمله خانواده‌های شهدای انقلاب ۲۵ ژانویه، براي حضور در مراسم ارتحال امام(ره) خبر دادند.
حضور بزرگترين هيئت مردمي مصر در مراسم ارتحال امام(ره)
به گزارش تقريب(تنا)، بزرگترین هیئت مردمی مصر شامل خانواده‌های شهدای انقلاب ۲۵ ژانویه، علما و اندیشمندان صبح ديروز (جمعه ۱۲ خرداد) براي شركت در مراسم ارتحال امام(ره) وارد تهران شدند. 

در اين هيئت مصري خانواده‌های شهدا و همچنین زندانیان رژیم سابق، روزنامه‌نگاران، علما، جوانان انقلاب و نیز صاحبان صنایع، شرکت‌ها و تجار حضور دارند. 

سفر این هیئت ۶۵ نفره، یک هفته به طول می‌انجامد و طی آن با برخی مسئولان و علما و مراجع تقلید در ایران دیدار خواهند کرد، آنها همچنین از آثار تاریخی و دینی بازدید می‌کنند.

"مجتبی امانی" رئیس دفتر حافظ منافع ایران در قاهره در مصاحبه‌اي اظهار داشت: این سفر در چارچوب ادامه اعزام هیئت‌های مردمی از مصر به ایران صورت می‌گیرد و نشان‌دهنده تمایل ملت مصر برای گشایش کانال‌های ارتباط و گفت‌وگو با ایران است.

وی افزود: خانواده‌های شهدای مصری در داخل ایران مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و هیئت دیگری از خانواده‌های شهدای مصری هم طی روزهای آینده به ایران سفر خواهند کرد.
https://taghribnews.com/vdcg779y.ak9334prra.html
مرجع : مهر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی