تاریخ انتشار۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 95896
نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله:

در برابر دشمن اصلی خود متحد شوید

تنا - بيروت
نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاكید بر لزوم وحدت و یكپارچگی، خطاب به مردم لبنان، اظهار داشت: در برابر دشمن اصلی خود یعنی اسرائیل متحد شوید.
در برابر دشمن اصلی خود متحد شوید
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ، شیخ "نبیل قاووق" به مناسب سالروز آزادسازی جنوب لبنان طی مراسمی در منطقه "رشاف"جنوب لبنان با تاكید بر ادامه راه مقاومت به عنوان تنها استراتژی موثر در مبارزه با اسرائیل به تمام مردم لبنان توصیه نمود که در برابر دشمن اصلی خود متحد شوند چرا که در آن سو نیز صهیونیستها در پیاده کردن نقشه های شوم خود با یکدیگر متحد گشته اند.

وی با درخواست از مسئولان جریان ۱۴ مارس برای جمع آوری سلاح های پراكنده از كوچه و خیابان ها، خاطرنشان كرد: سلاح هایی كه در طرابلس، طریق جدیده و دیگر مناطق لبنان استفاده می شود، لازم است كه جزیی از استراتژی دفاعی لبنان بوده و تنها در برابر دشمن اسراییلی و حمایت از عناصر قدرت لبنان به كار گرفته شود.

قاووق با اشاره به اینكه مخالفان داخلی رژیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در راستای تقویت آن می كوشند، اظهار داشت: این در حالی است كه مخالفان دولت لبنان سعی در به تشنج كشیدن اوضاع، در راستای ساقط كردن دولت نجیب میقاتی نخست وزیر این كشور دارند.

وی با تاكید بر اینكه این شهیدان بودند كه جنوب لبنان را آزاد ساختند، افزود: این پیروزی از آن تمام مسلمانان و مسیحیان لبنانی است كه مقاومت آنها را پس از اینكه اسراییل سعی داشت كه از هم دورشان سازد، در یك صف واحد قرار داد.

این مقام حزب الله گفت: آزادی سرزمین و بازپس گیری كرامتمان تنها به لطف سیل خون بهترین جوانان و قهرمانانمان بود.

قاووق با تاكید بر اینكه پیش از پیروزی نظامی و امنیتی، این یك پیروزی اخلاقی، انسانی و متمدنانه بود، افزود: ما عهد بسته ایم كه تمام سرزمینمان را آزاد كرده و حتی ذره ای از خاكمان در مزارع شبعا و تپه های كفرشوبا نیز چشم پوشی نكنیم.

وی با تاكید بر اینكه رژیم صهیونیستی همچنان خطری حقیقی است كه تمامیت ارضی تمام طوایف لبنان را تهدید می كند، اظهار داشت: ما از سران جریان ۱۴ مارس می خواهیم كه این پیروزی را موفقیتی برای تمام مردم لبنان به حساب آورند، چرا كه اسراییل دشمن تمامی آنهاست.
https://taghribnews.com/vdcg379y.ak9ny4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی