تاریخ انتشار۱۴ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 73501
مدیر حوزه علمیه اهل سنت دشتک علیا:

امام حسین (ع) الگویی بی نظیر برای مسلمین جهان

تنا- اختصاصی
مدیر حوزه علمیه اهل سنت دشتک علیا، مانه و سملقان(خراسان شمالی) گفت: امام حسین (ع) در از خودگذشتگی، ایثار، فداکاری، عدالت، استقامت و پایداری الگویی بی نظیر برای مسلمین جهان است.
امام حسین (ع) الگویی بی نظیر برای مسلمین جهان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد، "آخوند امانی" مدیر حوزه علمیه اهل سنت دشتک علیا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تقریب اظهار داشت: امروز تمامی علمای تشیع و اهل سنت وظیفه دارند گفتار و کردار و سیره حضرت امام حسین (ع) را به جوانان انتقال دهند و فلسفه تاسوعا و عاشورا را برای مردم تبیین و بازگو کنند.

آخوند امانی تصریح کرد:امام حسین (ع) الگویی بی نظیر در امر به معروف و نهی از منکر برای مسلمین جهان بود و ما امروز وظیفه داریم راه آن حضرت را ادامه داده و در امر به معروف و نهی از منکر گام های فراوانی برداریم و با ادامه دادن راه آن حضرت، امام حسین (ع) را به جهان بیشتر بشناسانیم.

وی همچنین پیرامون اهمیت وحدت مسلمین جهان در برهه کنونی افزود: خداوند تبارك و تعالی خود بزرگترین منادی وحدت است و در قرآن كریم مردم را دعوت به یكپارچگی و خودداری از اختلاف دعوت كرده است.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت دشتک علیا، تصریح کرد: امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری به وحدت و تبعیت از ولی فقیه نیاز دارد که درحال حاضر ولایت مطلقه فقیه درشخص مقام معظم رهبری است و برهمه ما لازم است از ایشان تبعیت نماییم.


وی گفت: وحدتی که ما معتقدیم و به دنبال آن هستیم وحدتی است که محور آن اسلام و ولایت فقیه باشد، وحدتی که تولی و تبری را با هم می خواهد و وحدتی که تولی را بخواهد اما به دنبال تبری نباشد وحدت نیست.

آخوند امانی بیان داشت: همه باید به دنبال تحقق آرمان‌های اسلام واقعی و سیره عملی رسول مکرم اسلام(ص) باشند و با بهره‌گیری از آرمان‌های حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری در این مسیر گام بردارند.
https://taghribnews.com/vdcfytde.w6dmxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی