تاریخ انتشار۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 178813
دبیرکل اسبق مجمع تقریب در گفتگو با تنا:

نقش کنفرانس وحدت در تقریب دیدگاهها تاثیرگذار است

دبیرکل اسبق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اهداف والای برنامه وحدت آفرین مثل کنفرانس وحدت و دانشگاه مذاهب، تاکید کرد: نقش کنفرانس وحدت در تقریب دیدگاهها تاثیرگذار است.
نقش کنفرانس وحدت در تقریب دیدگاهها تاثیرگذار است
آیت الله واعظ زاده خراسانی در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا) در حاشیه بیست و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی که در هتل استقلال درحال برگزاری است، خواستار بهره گیری بیشتر از فضای کنفرانس وحدت اسلامی برای نهادینه شدن فرهنگ تقریب شد.
 
وی گفت : باتوجه به حضور گسترده مهمانان داخلی و خارجی و علما و اندیشمندان برجسته جهان اسلام، این کنفرانس که امسال بسیار جامع برگزار شد، شرایط مناسبی را برای تحقق این مهم در اختیار می گذارد و خصوصا این که مهمانان این کنفرانس می توانند در گسترش آن در کشور و سرزمین خود تاثیرگذار باشند.
 
دبیرکل اسبق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همچنین با هشدار نسبت به پیامدهای اختلافات مذهبی و طایفه ای در جهان اسلام، خواستار هوشیاری مسلمانان در برابر فتنه تکفیر شد.
 
آیت الله واعظ زاده خراسانی دانشگاه مذاهب اسلامی را یکی دیگر از دستاوردهای خوب مجمع برشمرد و افزود : حضور دانشجویان شیعه و سنی و همگرایی بین آنها برای نهادیه شدن این فرهنگ مهم است .
 
https://taghribnews.com/vdcfycdymw6deca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی