تاریخ انتشار۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 81881
روحاني اهل سنت بندر ترکمن:

برگزاري کنفرانس هاي وحدت، انتقال پيام رسول اکرم (ص) به مسلمانان است

روحاني اهل سنت بندر ترکمن گفت: برگزاري کنفرانس هاي وحدت اسلامي انتقال پيام هاي رسول اکرم (ص) توسط انديشمندان و متفکران اسلامي به مسلمانان جهان است.
برگزاري کنفرانس هاي وحدت، انتقال پيام رسول اکرم (ص) به مسلمانان است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "آخوند یکلفه" روحانی اهل سنت بندر ترکمن در گفتگو با تقریب اظهارداشت: حضور اندیشمندان، علما و  نمایندگان کشور های خارجی در کنفرانس های وحدت اسلامی و بیداری اسلامی، پیام رسول اکرم (ص) را با الگو گرفته از نهضت های اسلامی به مسلمانان تشنه دین انتقال می کند. 

آخوند یکلفه تصریح کرد: مسلمنان جهان باید بدانند که تنها فقط از طریق وحدت و گسترش آن می توانند حق خود را از مستکبران بگیرند پس بر آنها واجب و مکلف است که وحدت خود را مستحکم و پایه های آن را تحکیم بخشند. 

به نظرجنابعالی در کنفرانس های وحدت اسلامی به چه مسایلی پرداخته شود جهت تحکیم وحدت امت اسلامی بهتر و سودمند تر خواهد بود؟

امروز علاوه بر تشکیل کنفرانس های وحدت اسلامی و بیداری اسلامی و بررسی نظرات و دیدگاه های کارشناسان علوم دینی، متوجه ساختن عموم جامعه به نقش وحدت از دیدگاه قرآن و پیامبر و نتایج عملی آن مقوله ای بسیار مهم است که تأثیر بسزایی در گسترش وحدت اسلامی خواهد داشت، نقش و جایگاه وحدت از دیدگاه قرآن و پیامبر اکرم (ص) توسط کارشناسان و اندیشمندان و متفکران اسلامی در کنفرانس های وحدت مطرح و از سوی آنان برای مسلمانان جهان تبیین شود.
 
امروز دشمنان اسلام نظاره گر وحدت بین مسلمین هستندکه این خود دردی رنج آور و سنگین بر قلب دشمنان اسلام است، به لطف خداوند متعال و برادران تشیع و تسنن در ایران با پیروی از ولی امر مسلمین، از وحدت بالایی برخوردارند،.

آخوند یکلفه در خصوص اهمیت وحدت اسلامی و راهکارهای گسترش وحدت اسلامی جهت صیانت از بیداری اسلامی ذکر بفرمایید؟ 

وحدت گامی در جهت پیشرفت و توسعه و عدالت کشور است و امروز مسلمانان باید با ایجاد و گسترش وحدت از دین مبین اسلام دفاع کنند، همه ی فرق و مذاهب در اصل یکی است و پیامبراکرم(ص) در این باره می فرمایند: اختلاف امت من رحمت است که منظورش اختلاف جنگی نیست و بلکه اختلاف مذهبی است که اختلاف مذهبی، اختلاف رحمت است، امروز مسلمانان جهان باید بدانند که خیزش اسلامی و بیداری اسلامی جهان را فراگرفته و این یکی از برکات وحدت بین آنها بوده است، که گسترش وحدت در آینده ای نه چندان دور تمامی اهریمنان و مستکبران را به خاک خواهد نشاند. 

آقای یکلفه در خصوص پیامبراکرم(ص) و اهمیت وحدت ذکر بفرمایید؟ 

وحدتی که ما همه چیز از پیامبر اسلام می گیریم که منبع شریعت اسلامی است، پیامبر اکرم (ص) وقتی که از مکه به مدینه هجرت کرد، اخوت و وحدت را بین مهاجرین و انصار تشکیل داد، به مفاد این آیه که می فرمایند: برادران مسلمانان همه برادرند، پس مسلمانان وقتی برادرند باید متحد شوند ،امروز مسلمانان می خواهند جایگاه، آبرو و قدرت گذشته خود را بدست آورند وحدت بین خود و دیگران را گسترش دهند.
https://taghribnews.com/vdcfycdc.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی