تاریخ انتشار۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب : 53260
شيخ عبد الناصر جبری

این توطئه امنیت و آرامش سوریه را از درون و برون در بر می گیرد

تنا بيروت
ما هم اکنون در انتظار بیانیه ی حکومت هستیم، به خصوص قسمت متعلق به حق لبنان در مقاومت، حمایت و عدم طعنه زدن به آن
این توطئه امنیت و آرامش سوریه را از درون و برون در بر می گیرد


نشست "انجمن و شخصیت های اسلامی" از خواست یکی از نماینده های حزب مستقبل در طلب آوردن نیرو های بین المللی به مرز شمالی لبنان و سوریه تعجب کرد و آن را در چارچوب دعوتی مرموز و خطرناک گذاشت که همزمان سوریه و لبنان را مورد هدف قرار می دهد. همچنین از عدم عذر خواهی این حزب و رییسش ابراز انزجار کرد چون نمایانگر موافقت درونی اش از این رفتار می باشد . 

انجمن در نشست هفتگی اش به ریاست عبد الناصر جبری گفت: "این توطئه، سوریه و امنیتش را از درون و برون مورد هدف قرار می دهد" و اظهار داشت "وجود سوریه و ارتشش در لبنان تا بیرون آمدنش در سال ۲۰۰۵ سبب اساسی ای در حفظ این جایگاه ها و مصالح شخصی آنان بود". 

اما در مورد تشکیل حکومت اظهار داشت "بودن بهتر از نبودن است و وجود حکومتی حامل مسئولیت امری است خوشایند، و ما به طور مکرر به این مسئله دعوت می کردیم و هم اکنون در انتظار بیانیه ی حکومت هستیم، به خصوص قسمت متعلق به حق لبنان در مقاومت، حمایت و عدم طعنه زدن به آن". 

همچنین ضرورت ملحق کردن لغو قرار داد توطئه ی بین لبنان و دادگاه بین المللی در بیانیه را خواستار شد چون این قرار داد، بين المللی کردن بحران و فتنه گری، ضربه زدن به مقاومت و خلع سلاح آن را مورد هدف خود قرار داده تا "اسراییل" در امن و رفاه باشد. 

در پایان، خواستار تجدید دوباره ی هیأت انتخاب کننده ی مفتی ها شد،زیرا نباید برای کارمندان درجه ی اول دار الفتوی بدون توسعه ی پایه ها ی انتخابی و بازگشت به انجام قانون ۱۸ پیشین تمدید کرد.

https://taghribnews.com/vdcfx0dt.w6dmvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی