تاریخ انتشار۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 83276

برپایی چادر محبت به وطن توسط عشایر سوریه و عراق

تنا
عشایر البوسلامه سوریه و عراق در استان "حسکه" در شمال شرق سوریه چادر محبت به وطن برگزار کردند که فعالان اجتماعی، روسای عشایر و روحانیون مسلمان و مسیحی در آن شرکت نمودند.
برپایی چادر محبت به وطن توسط عشایر سوریه و عراق
به گزارش خبرگزاری تقریب، شیخ "فایز النامس" از شیوخ البوسلامه گفت: عشق به وطن، راه خنثی سازی توطئه ها و شکست دادن توطئه گران است.
شیخ "نواف عبدالعزیز الملحم" شیخ قبیله "العنزه" گفت: مردم سوریه با مداخله خارجی تحت هر عنوان مخالف بوده و از مخالفان ملی، شرکت در روند اصلاحات را خواستارند.
شیخ "فواز البشیر" از شیوخ عشیره "البقاره" گفت: مردم سوریه در یک صف در برابر توطئه هاٰ، فتنه داخلی و فرهنگ قتل و انتقام که ارتباطی با این ملت ندارد، ایستاده اند.
"متی روهم" اسقف الجزیره و الفرات سریان ارتدکس گفت: مسلمانان و مسیحیان همواره در یک صف در برابر توطئه ها ایستاده اند و همه ما متمسک به حاکمیت ملی هستیم.
شرکت کنندگان در مراسم، با صدور بیانیه ای اتحادیه عرب را شریک توطئه علیه سوریه دانسته و مخالفت خود را با تصمیم های این اتحادیه که خواستار مداخله خارجی ضد سوریه شده است، اعلام نمودند.
بیانیه همچنین تمسک به وحدت ملی، یکپارچگی ارضی، آمادگی برای دفاع از حاکمیت و کرامت وطن، حمایت از مقاومت و تلاش برای احقاق حقوق عربی را ضروری برشمردند.

https://taghribnews.com/vdcfv0dc.w6dmeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی