تاریخ انتشار۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : 49085

همایش پیشرفت اقتصادی از منظر قرآن و حدیث

تنا ــ تهران
چهارمین همایش ملی قرآن کریم سفینه النجاه عصر با موضوع "پیشرفت اقتصادی از منظر قرآن و حدیث" به مناسبت سال "جهاد اقتصادی"آذر ماه برگزار می می شود.
همایش پیشرفت اقتصادی از منظر قرآن و حدیث
 این همایش توسط دانشگاه تربیت معلم آذربایجان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی و دفتر نهاد مقام معظم رهبری و دانشکده الهیات ومعارف اسلامی و دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار می شود.

این همایش با مو ضوع پیشرفت اقتصادی از منظرقرآن و حدیث در دو سطح جداگانه اساتید وپژوهشگران و دانشجویان برگزار می شود.

خطوط کلی اقتصاد اسلامی از منظر قرآن وحدیث،عوامل و راهکارهای پیشرفت اقتصادی از منظر قرآن و حدیث، آثار پیشرفت اقتصادی از منظر قرآن وحدیث ،موانع وصول به پیشرفت اقتصادی از منظرقرآن و حدیث از محور های این همایش می باشد.

با توجه به موضوع ومحورهای پژوهشی همایش عموم پژوهشگران حوزه و دانشگاه و اساتید ودانشجویان و اندیشمندان علاقمند به قرآن و مسایل قرآنی با مشارکت فعالانه می توانند خلاصه و اصل مقالات خود را تا تاریخ ۱۵/۶/۹۰ به دبیر خانه این همایش ارسال کنند.
https://taghribnews.com/vdcftxdj.w6d1cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی

احمدرضاغفاری
سلام به نظر بنده خیلی عالیه و فرصت مناسبی برا دانشجویان هست که بتونن یه خودی نشون بدن % اگه اساتید و مسولان همایش هم همکاری بیشتری در مورد منابع این ها داشته باشن عالی تر هم میشه% با تقدیم احترام احمدرضا غفاری دانشجوی حقوق ورودی 87دانشگاه تربیت معلم آذربایجان.
اكبر فايدئي
باسمه تعالي
تمديد مهلت ارسال مقاله
مهلت ارسال مقاله به چهارمين همايش ملی قرآن كريم « سفينة‌النجاة عصر» از سوی دانشگاه تربيت معلم آذربايجان تا 20 مهر ماه سال جاري تمديد شد.
دانشگاه تربيت معلم آذربايجان با همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و دفتر نهاد مقام معظم رهبری و دانشكده الهيات و معارف اسلامی و دانشكده علوم تربيتی و روانشناسی و معاونت پژوهشی دانشگاه، چهارمين همايش ملی قرآن كريم سفينة‌النجاة عصر را با موضوع «پيشرفت اقتصادی از منظر قرآن و حديث» در سال جاری به مناسبت سال جهاد اقتصادی در سطح ملی برگزار می‌كند.
با عنايت به موضوع و محورهای پژوهشی همايش از عموم پژوهشگران حوزه، دانشگاه، اساتيد، دانشجويان و انديشمندان علاقه‌مند به قرآن و مسائل قرآنی دعوت به‌عمل می‌آيد تا با مشاركت فعالانه و ارائه دستاوردهای نوين علمی و پژوهشی خود، بر غنای اين همايش علمی و فرهنگی بيفزايند.
اين همايش با موضوع «پيشرفت اقتصادی از منظر قرآن و حديث» در دو سطح الف) اساتيد و پژوهشگران و ب) دانشجويان برگزار می‌شود.
خطوط كلی اقتصاد اسلامی از ديدگاه قرآن و حديث، عوامل و راهكارهای پيشرفت اقتصادی از ديدگاه قرآن و حديث، آثار پيشرفت اقتصادی از ديدگاه قرآن و حديث، موانع وصول به پيشرفت اقتصادی از منظر قرآن و حديث و فرهنگ و اقتصاد از محور‌های اصلی همايش است.
علاقه‌مندان برای شركت در اين همايش تا 20 مهر ماه سال جاری، فرصت دارند خلاصه و اصل مقالات را به دبيرخانه چهارمين همايش ملی قرآن كريم سفينة‌النجاة عصر به نشانی تبريز، كيلومتر 35 جاده تبريز، آذرشهر، دانشگاه تربيت معلم آذربايجان، صندوق پستی 161-53714 ارسال كنند.
يادآور می‌شود، اطلاعيه برگزاری همايش با محور‌های اصلی همايش و زيرشاخه‌های تفصيلی آنها در پايگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه تربيت معلم آذربايجان به نشانی www.azaruniv.edu اعلام شده است.
تا كنون تعداد 50 (پنجاه) مقاله به دبيرخانه همايش رسيده و در حال بررسی است.
ارسال مقاله از طريق نشانی الكترونيكی: safineh@azaruniv.edu و faydei@hotmail.com امكان پذير است.
مسئول دبيرخانه‌ی همايش: اكبر فايدئی