تاریخ انتشار۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : 96263

برگزاری نخستین گردهمایی بین المللی پزشكی حج و زیارت كشورهای اسلامی

هیات دولت با برگزاری نخستین گردهمایی بین المللی پزشكی حج و زیارت كشورهای اسلامی به منظور تبادل تجربیات و دانش پزشكی بین صاحبنظران موافقت كرد.
برگزاری نخستین گردهمایی بین المللی پزشكی حج و زیارت كشورهای اسلامی
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه هیات دولت عصر یكشنبه به ریاست "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری تشكیل شد، در این جلسه پیشنهادهای برخی دستگاه های اجرایی پس از بحث و بررسی به تصویب اعضای هیات دولت رسید.

هیات دولت در این نشست با برگزاری اولین گردهمایی بین المللی پزشكی حج و زیارت كشورهای اسلامی به منظور تبادل تجربیات و دانش پزشكی بین صاحبنظران كشورهای اسلامی و شناخت چالش های سلامت حجاج و بررسی راهكاری های علمی ارتقای سطح سلامت آنان موافقت كرد.

"برگزاری گردهمایی بین المللی آموزش و جهانی شدن " و "اجازه امضای موافقتنامه های استرداد مجرمان و محكومین با كشورهای تانزانیا و همچنین انتقال محكومین با كشور كنیا" از دیگر مصوبات نشست دیروز هیات دولت بود.

هیات دولت همچنین "لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در انجمن جهانی زیر ساخت های حمل و نقل دریایی (پیانك PIANC) به منظور حضور فعال دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمانها و مجامع بین المللی و نیز بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در زمینه حمل و نقل دریایی" را تصویب كرد.
https://taghribnews.com/vdcfm0d1.w6dvvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی