تاریخ انتشار۱۴ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۹:۵۴
کد مطلب : 96344
روحانی اهل سنت اینچه برون:

وحدت مسلمین در اندیشه های امام راحل جایگاه ویژه ای دارد

روحانی اهل سنت شهراینچه برون(استان گلستان) با تأکید بر آشنایی بیشر مسلمین جهان با افکارامام راحل،گفت:وحدت و یکپارچگی مسلمانان در اندیشه های امام خمینی(ره) دارای جایگاه ویژه ای است و مسلمین جهان باید در همین راستا با اندشیه های امام راحل بیشترآشنایی لازم را پیدا بکنند.
وحدت مسلمین در اندیشه های امام راحل جایگاه ویژه ای دارد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "آخوند عبدالغفورچرکزی" روحانی اهل سنت شهرمرزی اینچه برون(استان گلستان) درگفتگو با خبرنگار تقریب اظهارداشت:در افکار و اندشه های حضرت امام خمینی(ره)،تمام مسلمین جهان اسلام چه تشیع و چه اهل سنت برادر و برابر و همه برخوردار از همه مزایا و حقوق اسلامی هستند. 

آخوند چرکزی تصریح کرد:امام خمینی (ره) تنها چهره سیاسی نبود،بلكه یك انسان اخلاقی و مربی اخلاق بود،امام خمینی (ره) نمونه بارز فرمایشات خداوند در قرآن بود. 

روحانی اهل سنت اینچه برون بیان داشت:جامعه مسلمین برای تعامل و همگرایی و خنثی نمودن توطئه های دشمنان اسلام لازم است به افکار و آموزه های اخلاقی و اجتماعی حضرت امام خمینی (ره)توسل جویند. 

وی اضافه کرد:برای نهادینه کردن سیره عملی امام خمینی (ره) باید رفتار و منش و امام ره را سرلوحه زندگانی فردی و اجتماعی خود نمائیم . 

آخوند چرکزی با اشاره به خصوصیات آن بزرگ مرد تاریخ اضافه كرد:دینداری،شجاعت،ایثارگری، توكل به خدا،روشن بینی از خصوصیاتی بود كه آن حضرت را در میان دوستان و دشمنان بلند آوازه كرد. 

وی گفت:حضرت امام خمینی (ره) همه ملت ایران در هر نقطه از كشور، با هر رنگ و نژادی را ایرانی و اسلامی می‌دانستند. 

وی اظهارداشت:وحدت اسلامی که امروز موجب شکوه و عظمت و بیداری مسلمانان و ذلت،خفت و خواری دشمنان شده است به موجب برکات انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و نام گذاری هفته وحدت از سوی آن حضرت است.
https://taghribnews.com/vdcfjmd1.w6dvjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی