تاریخ انتشار۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۵
کد مطلب : 570277

البطش: مبارزه ما تا بازگشت و آزادی کامل سرزمین فلسطین ادامه خواهد داشت

خالد البطش، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تأکید کرد که مبارزه ما تا  آزادی، و بازگشت به سرزمینی که پدران و اجداد ما از سال ۱۹۴۸از آن رانده شدند، و آزادسازی تمام سرزمین فلسطین از بحر تا نهر ادامه خواهد داشت. 
البطش: مبارزه ما تا بازگشت و آزادی کامل سرزمین فلسطین ادامه خواهد داشت
 به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،جشنواره انجمن اسلامی، دانشجویی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین، با عنوان «مبارزه ما تا بیت‌المقدس» به مناسبت سی و پنجمین سالگرد جهادگران و بیست و هفتمین سالگرد شهادت بنیانگذار دکتر فتحی الشقاقی،روز گذشته در مدرسه بیت لاهیه در شمال غزه برگزار شد.

در این مراسم «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «صلاح المدحون» مسئول اتحادیه اسلامی در منطقه شمال و اعضای هیئت اداری این اتحادیه حضور داشتند. 

 خالد البطش گفت: آرمان ملی ما فلسطین سخت‌ترین مراحل را پشت سر می‌گذارد، به‌ویژه که اشغال هنوز وجود دارد و برخی برادران عرب ما ارزش‌هایی را که ما بر اساس آن تربیت شده‌ایم،یعنی حمایت از ضعیفان، مبارزه با دشمن و حمایت و پشتیبانی از فرزندان مردم و فرزندان دین و وطن را زیر پا گذاشته‌اند. 

البطش بر پایبندی بر حق، شمشیر، جهاد، خون، صبر، علم و  برتری خود تاکید کرد و افزود: اگرچه موازنه قوا به نفع ما نیست، اماضعف صاحبان حق به معنای برحق نبودن آنها نیست و قدرت صاحبان باطل نیز به معنای حقانیت آنها نیست.

البطش با سلام و درود خود به معلمان و دانش آموزان مدرسه خطاب به آنان گفت: برای ادامه راه تعلیم و تعالی، باید از میراث پدران و اجدادمان ورهبران شهیدمان هم چون یاسر عرفات، احمد یاسین و...دیگر ارواح شهدای دلاور مقاومت و در رأس آن ها شهید دلیر و مجاهد «عدی التمیمی»  که آن چه از او شاهد بودیم تصویری از اخلاص به درگاه خداوند متعال و اعتماد به او بود، پاسداری کرد.
https://taghribnews.com/vdcfexdtew6de0a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی