تاریخ انتشار۱۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 73457

آزمون ارزشیابی استخدامی روحانیون شاغل اهل سنت

معاونت آموزش و پژوهش دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در راستای ارائه خدمات هر چه بیشتر به روحانیون محترم اهل سنت در نظر دارد دومین آزمون ارزشیابی استخدامی روحانیون شاغل را بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی و كمیسیون موارد خاص در سال۱۳۹۰ برگزار نماید.
آزمون ارزشیابی استخدامی روحانیون شاغل اهل سنت
به گزارش خبرگزاری تقریب،
ارزشیابی استخدامی روحانیون شاغل اهل سنت از میان داوطلبانی صورت می‌گیرد كه اشتغال بالفعل در یكی از ارگانهای دولتی یا غیردولتی به صورت تمام وقت یا نیمه وقت در حوزه رسالت طلاب علوم دینی داشته و تا ابتدای سال تحصیلی۷۸-۷۷ فارغ التحصیل شده باشند. 

همچنین داشتن حداقل سی و پنج سال سن تمام در زمان آزمون كتبی ضروری است.

داوطلبان می‌توانند جهت ثبت نام در این آزمون، پس از مطالعه دفترچه راهنمای آزمون كه در سایت دبیرخانه شورای برنامه ریزی قرار دارد، مدارك مربوط را به دبیرخانه شورای برنامه ریزی علوم دینی اهل سنت ارسال نمایند.

این آزمون منحصراً برای سطوح یك و دو برگزار می‌شود و زمان برگزاری آزمون كتبی (سطح یك و دو)، ۵/۱۲/۹۰ خواهد بود. سؤالات این آزمون نیز به صورت تستی و تشریحی می‌باشد.

علاقمندان، جهت كسب اطلاع از شرایط، ضوابط و مدارك لازم جهت شركت در آزمون، به دفترچه راهنمای آزمون به این آدرسhttp://dmsonnat.ir/AD_Print.asp?ID=۲۸ مراجعه نمایند.



https://taghribnews.com/vdcfejde.w6dmtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی