تاریخ انتشار۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 76058
برای افزایش فشارها بر ضد ایران؛

اسرائیل دست به دامن كشورهای حاشیه خلیج فارس شد

تنا ـ بيروت
یك روزنامه اسرائیلی با اشاره به تلاشهای رژیم صهیونیستی برای فشار به ایران، نوشت: اسرائیل از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس خواسته است تولید نفت خام خود را افزایش دهند تا در صورت حمله به ایران قیمت ان افزایش پیدا نکند.
اسرائیل دست به دامن كشورهای حاشیه خلیج فارس شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، روزنامه معاریو در شماره اخیر خود نوشته است: آمریکا و رژیم صهیونیستی در ادامه تحرکات ضد ایرانی خود از برخی کشورهای عربی خواستند که برای تحت فشار گذاشتن ایران و وادار کردن آن به چشم پوشی از اصول و همچنین حقوق مشروع خود، نفت بیشتری تولید کنند.

این روزنامه در گزارش خود آورده است: مقامات رژیم صهیونیستی از کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان سعودی، کویت و امارات خواسته اند با هدف تحریم صنعت نفت ایران تولید نفت خود را افزایش دهند.

در بخش دیگر گزارش آمده است : واشنگتن نیز سعی می کند در راستای تحریم هر چه بیشتر ایران، تولید نفت لیبی و عراق را از سر بگیرد.

این روزنامه همچنین از ناراحتی مقامات صهیونیست از برخی مواضع كاخ سفید خبر داد و نوشت:اسرائیل مراتب اعتراض خود را نسبت به اظهارات برخی از مسئولان بلند پایه امریكا مبنی بر مخالفت با هرگونه حمله نظامی به ایران اعلام كرده است.


https://taghribnews.com/vdcfcxde.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی