تاریخ انتشار۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : 95822
امام جمعه سنندج:

دشمنان به دنبال تسلط فرهنگی بر مسلمانان هستند/بسیج همه امکانات برای مقابله با مظاهر بی حجابی در جامعه

امام جمعه سنندج خواستار مشارکت گسترده مردم در مقابله با مظاهر بی حجابی و بی عفتی در جامعه شد.
دشمنان به دنبال تسلط فرهنگی بر مسلمانان هستند/بسیج همه امکانات برای مقابله با مظاهر بی حجابی در جامعه
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا حسام الدین مجتهدی" ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سنندج ، اظهار داشت: هم اکنون ایران اسلامی به عنوان مقتدرترین کشور منطقه و با تکیه بر نظامی متعالی و مبتنی بر آموزه های اسلامی به سوی عزت و تعالی روز افزون پیش می رود. 

وی افزود: در طول این سی و سه سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در برهه های زمانی مختلف مردم ولایت مدار ایران اسلامی از اقوام و مذاهب مختلف با تکیه بر همبستگی ملی، آموزه های وحدت بخش دین مبین اسلام و تأسی از منویات عالمانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با انواع هجمه ها و توطئه های دشمنان مقابله کرده اند. 

امام جمعه سنندج تصریح کرد: هویت و آداب و رسوم و تمدن غنی ایرانی اسلامی اقوام مختلف ایرانی همواره به عنوان امتیازی ویژه برای رسیدن به خودکفایی و استقلال مطرح بوده و در طول عمر با برکت نظام اسلامی با تکیه بر این مهم خوشبختانه جایگاه و اقتدار ایران اسلامی در سطح بین المللی برای همگان نمایان شده است. 

ماموستا مجتهدی ترویج بی عفتی، فساد و بی بند و باری در جامعه اسلامی را از جمله اهداف کلیدی دشمنان اسلام برای خدشه دار کردن صفوف به هم پیوسته مسلمانان عنوان کرد و خواستار توجه همگانی نسبت به این موضوع شد. 

وی اظهار داشت: جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی با تمام توان سعی بر خدشه دار کردن آموزه های دینی مسلمانان داشته و در این مسیر نیز با بهره مندی از توان تبلیغاتی و رسانه ای خویش به سوی تحقق اهداف شومشان گام برمی دارند. 

ماموستا مجتهدی از همه مسئولان و مدیران استانی و مردم متدین کردستان خواست که در خصوص ترویج مظاهر بی حجابی و بی عفتی در جامعه حساسیت بیشتری نشان دهند و با فراهم کردن زمینه های حضور جوانان در مسائل دینی و مذهبی آنان را از این ناهنجاری ها مصون دارند. 

وی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر به همه ایرانیان، اظهار داشت: اتحاد و انسجام ملی و دینی ایرانیان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی زمینه ساز ثمرات بسیاری برای این شکرو مقتدر شده است. 

وی افزود: در ۸ سال دفاع مقدس و مقابله با جبهه استکبار همواره مردم ولایت مدار ایران اسلامی با جانفشانی های بسیار وارد عرصه شده و سربلندی و عزت کنونی ایران اسلامی را به ارمغان آورند. 

امام جمعه سنندج تصریح کرد: در این برهه زمانی دشمنان با دسیسه های نوین و با شگردی جدید پا به عرصه مبارزه با مردم مسلمان ایران و آرمان های والای انقلاب اسلامی گذاشته اند که این مهم هوشیاری و دقت روزافزون ایرانیان را می طلبد.
https://taghribnews.com/vdcf0cd1.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی