تاریخ انتشار۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 159625

مسئله فلسطین مسئله اصلی و محوری سوریه خواهد بود

وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت: سوریه در کنار ملت فلسطین خواهد بود و مسئله فلسطین مسئله محوری و اصلی آن و رویارویی عربی- اسرائیلی نیز مسئله اساسی ما خواهد بود.
مسئله فلسطین مسئله اصلی و محوری سوریه خواهد بود
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، "عمران الزعبی" در پیام خود به اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی درتهران که به صورت ویدئو کنفرانس پخش شد گفت: سوریه در بیان تحولاتی که در این کشور روی می دهد و بیان فشارهای سیاسی و اقتصادی که بیش از سه سال است به طور مستقیم و بیش از چهار یا پنج دهه است به طور غیر مستقیم با آنها مواجه است به شما به عنوان دوستان، متحدان، شرکاء و برادرانش تکیه می کند.

وی گفت: تلاش ها و فشارها علیه سوریه از طریق تلاش برای نابود کردن زیربنای صنعتی، تجاری، مالی، زیرساخت های آن صورت می گیرد. از این روست که روزانه مشاهده می کنید گروه های مسلح تروریستی به بخش تامین برق، بهداشت و پزشکی، مدارس و دانشگاه ها در سوریه حمله می کنند. شما می بینید که آنها چگونه به مساجد، کلیساها و مراکز عبادت یورش می برند تا تمدن و هویت فرهنگی سوریه را نابود کنند.

وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت: از این فرصت استفاده می کنم تا به همه شما افراد حاضر در اجلاس بگویم که سوریه ای که شما آن را می شناسید بر مواضع خود باقی و در اصول خود ثابت قدم است. سوریه در هر لحظه و در هر زمانی در کنار ایران در موضوع های به حق آن و در کنار عراق و در کنار ملت خود در جزیره العرب خواهد بود.

وی افزود: سوریه در کنار ملت فلسطین خواهد بود و مسئله فلسطین مسئله محوری و اصلی آن و رویارویی عربی- اسرائیلی نیز مسئله اساسی ما خواهد بود. ما برای جلوگیری از درگیری ها و تلاش ها برای نابود کردن امت اسلامی در کنار مسلمانان جهان خواهیم بود. ما همیشه حسن نیت دوستان و برادرانمان را در مبانی اخلاقی و مدنی مد نظر خواهیم داشت. این سوریه و این دمشق است و من همیشه به شما آزادگان و شرافتمدان در تهران و همه جهان سلام و درود می فرستم.
https://taghribnews.com/vdcf01dytw6dtva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی