تاریخ انتشار۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : 49101
//خبرهايي از نمايشگاه بين المللي كتاب تهران//

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

تاخیر در ثبت‌نام، علت غیبت عربستان سعودی در نمایشگاه تهران اعلام شد.
ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،احسان الله حجتی با اعلام این خبر گفت: عربستان سعودی به دلیل تاخیر در ثبت‌نام در سالن بین‌الملل نمایشگاه حضور ندارد.

قائم مقام بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به مسایل عربستان برای حضور در نمایشگاه گفت: امسال هم به دلیل تاخیر در اعلام حضور از سوی عربستان، غرفه‌ای برای این کشور در سالن بین‌الملل در نظر گرفته نشده است.

حجتی تاکید کرد: عدم شرکت عربستان در نمایشگاه به معنای عدم شرکت ناشران این کشور نیست و ناشرانی از عربستان سعودی در نمایشگاه حضور دارند.

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 

به منظور گرامیداشت مقام زن، انتشارات حضرت امام صادق (ع) با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب، اقدام به برپایی غرفه «مقام زن» در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کرده است. 

در این غرفه، کتاب «مقام زن» که مجموعه‌ای گزیده از کتاب‌های «نظم حقوقی زن در اسلام، اخلاق جنسی در اسلام و غرب و مساله حجاب» اثر استاد شهید مرتضی مطهری است همراه با یک لوح فشرده از مجموعه آثار او با تخفیف ۷۰% ویژه نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

همچنین خوانندگان «کتاب مقام زن» از طریق سایت *www.maghamezan.ir* می‌توانند در مسابقه کتابخوانی این انتشارات که با هدف ترویج آموزه‌های استاد مطهری درباره عفاف و حجاب و پاسداشت مقام والای زن برگزار می‌شود، شرکت کنند. نند.

ارایه نرم‌افزار المنجد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

ترجمه خلاصه چهار جلدی تفسیر المیزان در قالب نرم‌افزاری با عنوان المنجد در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است. 

در این نرم‌افزار، مجموعه کتاب چهار جلدی المنجد و لغات قرآن که بیش از ۱۱۰ هزار لغت عربی و ترجمه فارسی آن است، ارایه می‌شود.

بنابراین گزارش بدلیل قیمت و حجم بالای کتاب تفسیر المیزان این مجموعه برای دسترسی و مطالعه آسان‌تر مخاطبان به صورت نرم‌افزار طراحی شده است و امکان جستجو در هر موضوعی را برای کاربران فراهم می‌کند. 
https://taghribnews.com/vdcezz8e.jh8o7i9bbj.html
مرجع : ستاد اطلاع‌رسانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی