تاریخ انتشار۱۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۹:۵۰
کد مطلب : 101131

اعلام ناتوانی اوباما از حل بحران بیکاری

اوباما اعلام کرد، از حل بحران بیکاری در آمریکا ناتوان است و در حالی که میانگین بیکاری در آمریکا به رقم ۸.۲ درصد رسیده است خواستار شکیبایی بیشتر مردم شده است.
اعلام ناتوانی اوباما از حل بحران بیکاری
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از الجزیره نت، "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد حالت رکودی که بازار کار آمریکا ایجاد شده یک شبه به وجود نیامده و حل این مشکل نیز به سرعت امکان پذیر نیست.

وی افزود: با این حال اقتصاد آمریکا توانسته طی ۲۸ ماه گذشته ۴.۴ میلیون فرصت شغلی ایجاد کند.

"میت رومنی" نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آینده امریکا از این فرصت استفاده کرده و حملات زیادی علیه اوباما آغاز نموده است وی گفته که باراک اوباما مسئول روند افزایش بیکاری به بالای 8 درصد در آمریکا است.

لازم به ذکر است از بعد از جنگ جههانی دوم تا کنون هیچ سابقه نداشته که در آستانه انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری این کشور میانگین بیکاری به بالای ۸ درصد برسد.

"پاتریک سیمز" مدیر مؤسسه تحقیقاتی همیلتوندر این باره گفت: اکنون فرصت بسیار کمی برای کاهش میانگین بیکاری تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است.

آمار های منتشر شده از سوی وزارت کار آمریکا نشان می دهد این کشور در ماه گذشته توانسته ۸۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کند و این در حالی است که تعداد کل بیکاران این کشور هم چنان بر روی رقم ۱۲.۷ میلیون نفر ثابت مانده است.
https://taghribnews.com/vdcexz8zzjh87zi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی