>> امام خمینی(ره) محور اتحاد و همبستگی | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۹:۰۹
کد مطلب : 96343
روحانی اهل سنت بجنورد:

امام خمینی(ره) محور اتحاد و همبستگی

روحانی اهل سنت بجنورد گفت: حضرت امام خمینی(ره) محور اتحاد، همبستگی و یکپارچگی آحاد ملت است.
امام خمینی(ره) محور اتحاد و همبستگی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد، "امان دردی آخوند یزدانی" روحانی اهل سنت بجنورد در گفتگو با خبرنگار تقریب پیرامون شخصیت امام خمینی(ره) اظهارداشت: آن حضرت،کسی بود که هیمنه استکبار جهانی را درهم شکست و احیاگر اسلام ناب بود و به مسلمین عزت بخشید،امام خمینی (ره) شخصیتی بود که توانست توجه جهانیان خصوصا مکاتب غیراسلامی را به اسلام جلب کند و درس زیربار ظلم نرفتن و ستیزه جویی با ظالم را به ما یاد دهد. 

آخوند یزدانی تصریح کرد: امام خمینی که از منادیان وحدت جوامع اسلامی بود نیز به منظور وحدت هرچه بیشتر جامعه اسلامی، هفته مابین دو روز ولادت پیامبر اکرم(ص) را به نام ( هفته وحدت) نامگذاری نمود. 

وی بزرگترین و بارزترین تأثیرامام خمینی (ره) دربین مسلمین جهان را ایجاد وحدت دانست و افزود: امام خمینی(ره) با انقلاب و اندیشه خودشان میان مسلمین جهان اتحاد و یکپارچگی ایجاد کردند و این بزرگترین و بارزترین ویژگی و تأثیر امام خمینی(ره) در بین مسلمین است. 

وی بیان داشت: امام راحل کسی بود که بار دیگر اسلام را به زندگانی ما برگرداند و این کار عظیم و جاودانه باید همیشه زنده نگه داشته شود . 

آخوند یزدانی اضافه کرد: امام (ره ) ایجاد اتحاد و رسیدن همه اقشار ملت به وحدت كلمه را یك امر فرا بشری و خارق العاده معرفی كرده و همدل شدن اقشار مختلف را تنها و تنها از راه یك امر الهی و غیبی امكان پذیر می داند وایشان می فرماید:این وحدت كلمه را خدا ایجاد كرد. 

وی با بیان اینكه امام راحل خود منادی وحدت بود و در مسیر وحدت حركت می‌كرد،افزود: امام توانست در سایه وحدت، همه گروه‌ها را در كنار یكدیگر قرار دهد و زمینه پیروزی انقلاب و سربلندی كشور را فراهم كند. 

وی اظهار داشت: امروز ایران به عنوان سمبل و الگوی وحدت در بین كشورهای اسلامی شناخته می‌شود و توانسته عزت اسلامی را به همه نشان داده و حرف نهایی را در دنیا بزند و این به خاطر برکات انقلاب حضرت امام خمینی است.
https://taghribnews.com/vdcexx8o.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی