تاریخ انتشار۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : 82933
خضر عدنان:

برای دفاع از کرامت مردم فلسطین اعتصاب غذا کرده‌ام

"خضر عدنان" اسیر فلسطینی که ۵۶ روز از اعتصاب غذای وی در اعتراض به بازداشت اداری می‌گذرد، در سخنانی تصریح کرد: من به دلیل دفاع از کرامت خود و کرامت ملت فلسطین اعتصاب غذا کرده‌ام.
برای دفاع از کرامت مردم فلسطین اعتصاب غذا کرده‌ام
به گزارش تقریب(تنا)، "خضر عدنان" روز گذشته شنبه ۲۲ بهمن ماه جاری در نامه‌ای از بیمارستان "زیف" در منطقه "الصفد"  هدف خود از این اعتصای غذا را دفاع از کرامت خود و کرامت و آزادی ملت فلسطين عنوان و‌ تصریح کرد: من این اقدام را با توکل به خداوند آغار کرده‌ و تصمیم دارم به آن ادامه دهم تا آنکه حق بر باطل پیروز شود.

وی با بیان این که رژیم اشغالگر به اقدامات خود علیه ملت فلسطین ادامه داده و بدون هیچ اتهامی مردم ما را مورد اهانت و ضرب و شتم قرار می‌دهد، آورده است: به خدا قسم در برابر سیاست بازداشت اداری که من و بسیاری از دوستانم قربانی آن شده‌ایم، می‌ایستم زیرا این سیاست سیاستی ظالمانه از سوی کسانی است که قصد دارند ما را شکنجه کرده و از حقوق قانونی، انسانی و دینی خود محروم کنند.

وی در ادامه با اشاره به این که نمی‌توان با قوانین نژادپرستانه که حقوق من و ملت مرا نقض می‌کند، زندگی کرد،‌ افزود: من در پنجاه و ششمین روز از اعتصاب غذای خود اعلام می‌کنم، مصر هستم این اعتصاب را ادامه داده و جز آب هیچ غذایی نمی‌خورم و با پزشکان و معاینه‌های آنها نیز همکاری نمی‌کنم تا زمانی که تصمیمات ظالمانه لغو شود.

وی ادامه داد: من در حالی بر روی تخت خوابیده‌ام که دستان و پاهای من بسته شده و در اطراف من دیگر زندانیان قرار دارند و هیچ راهی جز توکل به خداوند ندارم و معتقدم که حق و عدالت در نهایت بر ظلم و ظالمان پیروز می‌شود.

عدنان در ادامه با تأکید بر این که مبارزه با قوانین و اقدامات اشغالگران برای او یک موضوع شخصی نیست بلکه به هزاران تن از اسرایی مربوط می‌شود که در برابر چشمان جهانیان و جوامع بین‌المللی از ساده‌ترین حقوق انسانی خود محروم شده‌اند، گفت: اکنون وقت آن فرارسیده است که سازمان ملل متحد و جوامع بین‌الملل از یک اسیر حمایت کرده و اسرائیل را ملزم کنند به قوانین بین‌المللی و انسانی احترام گذاشته و به سیاست‌های خشونت‌بار خود در تعامل با اسرا پایان دهد.

وی در پایان این نامه خطاب به مردم فلسطین با اشاره به اين كه من عاشق گرسنگی نبوده و به سوی نابودی خود قدم بر نمی‌دارم، آورده است: اگر خداوند برای من شهادت را رقم زده باشد من به راه خود در مسیر ایمان و حق ادامه می‌دهم و اما اگر خداوند برای من آزادی بخواهد این آزادی از آن ملت و امت من و همه آزادگان و یاوران عدالت بر روی زمین است.
 
https://taghribnews.com/vdcexo8v.jh8wxi9bbj.html
مرجع : الیوم السابع
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی