تاریخ انتشار۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۰۰
کد مطلب : 159624
دبیرکل جنبش الامة لبنان در گفتگو با تقریب:

اتحاد رسانه های جهان اسلام وحدت اسلامی را به همراه خواهد داشت

دبیرکل جنبش الامة لبنان با اشاره به نقش مهم رسانه ها در سطح جهان، اتحاد رسانه های جهان اسلام را گامی به سوی وحدت اسلامی برشمرد.
اتحاد رسانه های جهان اسلام وحدت اسلامی را به همراه خواهد داشت
شیخ "عبدالناصر الجبری" در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا) در حاشیه برگزاری اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیونهای جهان اسلام در تهران ، با تقدیر از برگزاری این اجلاس، خواستار تحقق هدف اصلی این اتحادیه که همانا وحدت و همگرایی جهان اسلام است، شد.

وی اظهار داشت: اتحادیه رادیو و تلویزیونهای جهان اسلام باید گامی عملی در راستای تحقق اهداف تاسیس آن بردارد و بتواند با مشکلاتی که اینک رسانه های جهان اسلام با آن دست به گریبان است مقابله کند.

این عالم اهل سنت لبنان با اشاره به پیامدهای تکفیر در جهان اسلام، بیان داشت: متاسفانه برخی رسانه های جهان اسلام در تحریک گروههای تکفیری و جنایاتی که از سوی این گروههای تروریستی در نقاط مختلف جهان اسلام روی می دهد، نقش آفرین هستند.

وی افزود: رسانه های وحدت گرای جهان اسلام می توانند با اتحاد خود در برابر رسانه های مغرض که از سوی قدرتهای بزرگ و رژیم صهیونیستی مورد حمایت قرار می گیرند، ایستاده و نقشه های آنان را برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان نقش بر آب کنند.

دبیرکل جنبش الامة لبنان در بخش دیگری از این گفتگو با تقدیر از فعالیتهای مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در راستای ایجاد انسجام میان مسلمانان، خاطرنشان کرد: وجود این مجمع منشاء خیر و برکات بسیاری برای مسلمانان بوده است و توانسته با برگزاری کنفرانسهای وحدت گرا و فعالیتهای مناسب فرهنگی، برخی چالشهای فراروی مسلمانان را از بین ببرد.

وی همچنین با اشاره به مسئله فلسطین و مسجدالاقصی بر لزوم اتحاد مسلمانان برای مقابله با دسیسه های صهیونیستها بر ضد قبله اول مسلمین جهان و سرزمین غصب شده فلسطین تاکید کرد.

 
https://taghribnews.com/vdcewo8zejh8npi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی