تاریخ انتشار۱۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۸:۱۲
کد مطلب : 89198

هزینه ماجراجویی های رژیم صهیونیستی

این ملت ها هستند که پیامدهای سیاست های توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی را می پردازند .
هزینه ماجراجویی های رژیم صهیونیستی
نویسنده : سید مرتضی نعمت زاده

رژیم صهیونیستی با بزرگنمایی تهدیدات هسته ای ایران و برجسته سازی خطر بمب هسته ای ایران که به اصطلاح دیر یا زود توسط ایران تولید می شود، چند هدف عمده را دنبال می کند.
۱- بهانه ای برای جابجایی در اولویت امنیتی کشورهای عربی یعنی تبدیل و تعریف ایران به تهدید امنیتی اول به جای اسرائیل و ضرورت رویارویی با ایران به جای رویارویی با اسرائیل و عملا پایان دادن به مناقشه مطرح در محافل استراتژیک جهان مبنی بر این که آیا اسرائیل منشأ مشکلات منطقه است یا ایران و این که باید نخست حل بحران خاورمیانه را مد نظر قرار داد یا حل بحران هسته ای ایران را؟ 

۲- بسیج جهانی بر ضد ایران برای تغییر راهبرد ایران در عرصه منطقه ای و دست برداشتن از مخالفت با رژیم صهیونیستی و به رسمیت شمردن آن به عنوان یک واقعیت انکار ناپذیر و بخشی از نظام
 بین المللی و نظم جهانی در غیر این صورت ایران به عنوان یک قدرت رو به اوج در منطقه با قابلیت تبدیل به یک قدرت جهانی تهدیدی استراتژیک برای آینده موجودیت اسرائیل که قدرت رو به افولی به شمار می آید، باقی خواهد ماند.

۳- اسرائیل با تهدیدات مکرر بر ضد ایران وتأکید بر امکان حمله نظامی به تأسیسات هسته ای ایران می کوشد چهره ای متفاوت از خود در عرصه نظامی ترسیم و به لحاظ روانی تصویر ارتش شکست ناپذیر اسرائیل را که در پی دو جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه کاملا از هم گسیخت، بازسازی کند و به کابوس امنیتی جامعه صهیونیستی پایان دهد.اما پیامدهای این سیاست رژیم صهیونیستی را چه کسانی جز ملت ها می پردازند؟ افزایش بهای انرژی ناشی از تحریم نفتی ایران و تحریم متقابل بواسطه سیاست های رژیم صهیونیستی و لابی آن در امریکا و اروپا جز مصیبت برای مردم امریکا و اروپا و کشورهای دیگر جهان چه دستاوردی داشته است؟ اخیرا در خود اسرائیل نیز پیآمدهای آن آشکار شد چرا که بازتاب تحریم که به سرعت قیمت های انرژی را در سطح جهانی افزایش داد، بویژه اقتصادهای طفیلی مانند اقتصاد اسرائیل را تحت تأثر قرار داده به نحوی که در روزهای اخیر شاهد تظاهرات شهروندان به ستوه آمده این رژیم از افزایش قیمت های سوخت و انرژی بودیم، یعنی آتشی را که رژیم صهیونیستی بپا داشته، دود آن قبل از همه به چشم کسانی رفته که برآن دمیده اند.
https://taghribnews.com/vdcevz8v.jh8ooi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی