تاریخ انتشار۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : 96118

جاسوسی از مسلمانان آمریکا

علیرغم اعتراضات گسترده، مقامات نیوجرسی ، جاسوسی پلیس نیویورک از مسلمانان قانونی اعلام شد.
جاسوسی از مسلمانان آمریکا
به گزارش خبرگزاری تقریب "تنا" ،  به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دولت "کریس کریستی" فرماندار نیوجرسی اعلام کرد،اقدامات پلیس نیویورک در  جاسوسی از تجارت‌، مساجد و مدارس مسلمان، قوانین نیوجرسی را  نقض نمی‌کند.
پلیس نیویورک در اقدامی که در راستای اسلام‌هراسی صورت می‌گیرد تمامی رفتارهای مسلمانان آمریکا را تحت کنترل دارد و از آنها جاسوسی می‌کند و مأموران مخفی پلیس نیویورک و جاسوسان آنها در قهوه‌خانه‌های مسلمانان به استراق سمع می‌پردازند و تمامی مراسم وعظ آنها را تحت کنترل دارند و این اقدامات حتی در شرایطی که هیچ مدرک و شواهدی از جرایم علیه مسلمانان وجود نداشته باشد نیز ادامه دارد.
این اقدام مقامات نیوجرسی به مفهوم آن است که نام بسیاری از تجار بی‌گناه، دانش‌آموزان و دیگر اقشار مسلمان آمریکا در پرونده‌های پلیس آمریکا فهرست می‌شود.
جاسوسی از مسلمانان نیوجرسی که اوایل سال جاری میلادی، آسوشیتدپرس اخبار مرتبط به آن را منتشر کرد، خشم بسیاری از مسلمانان و حتی مقامات نیوجرسی را برانگیخت و آنها را به انتقاد از این اقدامات پلیس نیویورک واداشت اما دادستان کل نیوجرسی اعلام کرد که پلیس نیویورک با انجام چنین اقداماتی، قوانین این ایالت را نقض نمی‌کند و جاسوسی از مسلمانان در این ایالت را قانونی اعلام کرد.
https://taghribnews.com/vdcevz8o.jh8pzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی