تاریخ انتشار۲۴ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب : 53278

برگزاری نشست زنان مبارز مسلمان با حضور مشاور رییس جمهور در امور زنان و خانواده

نشست زنان مبارز مسلمان با هدف گرامیداشت دهمین سال فعالیت زنان زندانی سیاسی عصر پهلوی برگزار شد.
برگزاری نشست زنان مبارز مسلمان با حضور مشاور رییس جمهور در امور زنان و خانواده
به گزارش تقریب(تنا)،
این نشست با موضوع نقش زنان در تحولات منطقه و به همت انجمن زنان مبارز مسلمان، برگزار شد.
مریم مجتهدزاده، مشاور رییس جمهور و رییس مرکز امور زنان و خانواده در این نشست با اشاره به ایجاد تعادل مناسب بين عقاید سنتي و بي‌بند و باری غربي توسط الگوي زن ايراني در هزاره سوم، گفت: آن ها حقیقت وجودی زن ایرانی را بیشتر از خود ما درک کرده اند و همین درک عمیق باعث شده است که این چنین از زن ایرانی در هراس باشند.

وی اظهار داشت: نظام امپریالیسم نگران این است که زنان منطقه در این بیداری اسلامی با الگوبرداری از زنان ایرانی در دوران انقلاب اسلامی؛ جسورانه به میدان بیاید و نگران است که حضور زن ایرانی با پوشش اسلامي در عرصه‌هاي بين‌المللي ورزشي و اجتماعي این پيام را به زنان دنيا رسانده باشد که کشور‌هاي غربي از ما ترسیده اند و با وحشتي روزافزون از ارائه الگوي زن اسلامي به دنيا مانع حضور زنان مسلمان در عرصه‌هاي بين المللي شده‌اند.

مجتهدزاده با بیان این مطلب که سلاح ایمان زنان ما سلاحی است که در زرادخانه‌های دشمن یافت نمی‌شود افزود: حقیقت وجودی اسلام مقابله با روح طاغوت و استکبار است و اساسا فلسفه ظهور اسلام نابودی همین ابرقدرت های فرعون صفت است.

رییس مرکز امور زنان و خانواده گفت: زنان منطقه با الهام از اصل بصیرت که رهبر انقلابیون جهان حضرت آیت الله  خامنه ای بر آن تاکید داشته اند؛ خوب درک کرده اند که غرب تلاش دارد از طريق كنترل و يا انحراف قيام‌هاي منطقه و ايجاد نزاع داخلي به ويژه در ليبي و بحرين، اين تحولات را مصادره به مطلوب كند.

مشاور رئیس جمهور موج بیداری اسلامي در منطقه را يك سونامي سياسي برای غرب دانست و تصریح کرد: این سونامی عظیم  به حول و اذن الهی ریشه مستکبران عالم را از زمین برخواهد چید. غربي‌ها باید بدانند که با تغيير تاكتيك و تصحيح خطاهاي راهبردي خود نخواهند توانست نظر افكار عمومي در منطقه را كه مملو از نفرت به آنهاست، تغيير دهند.

وی پروژه "ايران‎ستيزي" را براي دولت‏هاي منطقه كالاي استراتژيك معيوب و ناكارآمدي دانست و گفت: امروز دولت‌ها‌ي منطقه با پديده عدم اعتماد روبه‌رو هستند و خيزش‌ها‌ي شكل گرفته در كشورها‌ نشان مي‌دهد كه مردم ديگر به دولت‌ها‌ي دست نشانده استکبار اعتماد نداشته و تصميم ندارند كه‌ بيش از اين زير سلطه آنان باشند.
https://taghribnews.com/vdcevw8n.jh8xfi9bbj.html
مرجع : مرکز امور زنان و خانواده
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی