تاریخ انتشار۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 159688

جشن عید مقاومت در نقاط مختلف لبنان

تنا-بیروت
در راهپیمایی باشکوهی که در حمایت از مقاومت در لبنان برپا شد ، راهپیمایان با حزب الله تجدید بیعت کردند. نماینده حزب بعث عربی اعلام کرد: رأیهایی که مردم سوریه به صندوق می اندازند تأکید بر پیروزی آنها در برابر توطئه گران است.
جشن عید مقاومت در نقاط مختلف لبنان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، لبنان روز ۲۵ مه شاهد برگزاری جشن عید مقاومت در بخشهای مختلف این کشور بود. به همین مناسبت، حزب بعث سوری شاخه جنوب، راهپیمایی پرشوری در شهرها و روستاهای مختلف شهر النبطیه لبنان به راه انداخت. شرکت کنندگان که پرچمهای لبنان، سوریه، حزب الله، جنبش الامل و  عکسهایی از بشار اسد، سید حسن نصر الله، نبیه بری در دست داشتند ، با سید حسن نصر الله تجدید بیعت کردند.

در همین راستا جشنواره ای در حمایت از سوریه و انتخابات این کشور در النبطیه لبنان برگزار شد؛ "فصل الله قانصو" مسئول سیاسی حزب بعث عربی در النبطیه در این جشنواره اعلام کرد: انتخابات ریاست جمهوری سوریه از برترین مظاهر دفاع از سرزمین است و نشان دهنده تعهد به انجام رسالت حضرت محمد(ص) و وصایای مسیح(ع) است.

"احمد عواضه" نماینده این حزب در جنوب نیز خطاب به مردم سوریه گفت: رأیهایی که به صندوق می اندازید تأکید بر پیروزی بر توطئه گران است و دنیا با محو تکفیریها وهابیها و سلفی ها وتروریست ها خوب خواهد شد و نظام دنیا بر اساس پیروزی درخشان ارتش و مقاومت تغییر خواهد کرد.
https://taghribnews.com/vdcevo8zvjh8npi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی