تاریخ انتشار۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۰۰
کد مطلب : 165582

تأکید بر لزوم وحدت در لبنان، غزه و دیگر کشورهای اسلامی

دبیرکل مجمع عربی و اسلامی لبنان تأکید کرد: باید در برابر سونامی صهیونیستی و تفکر تروریستی ،تکفیری که مسئله فلسطین و امنیت امت اسلامی را تهدید می کند، ایستادگی کرد.
تأکید بر لزوم وحدت در لبنان، غزه و دیگر کشورهای اسلامی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "یحیی غدار" دبیرکل مجمع عربی و اسلامی دفاع از مقاومت هشدار داد که امت اسلامی در معرض توطئه صهیونیستی- امپریالیستی با حمایت و پشتیبانی تفکر تکفیری - تروریستی قرار دارد.

وی در ادامه گفت: در حالی که غزه و مقاومت، در معرض حملات رژیم صهیونیستی قرار داشت، لبنان و ارتش قهرمان این کشور که نماد وحدت لبنانی ها است نیز در معرض حمله تکفیری های قرار گرفت که بیانگر وجود همراهی و هماهنگی بین همه دشمنان برای حمایت از توطئه صهیونیستی- امپریالیستی و البته با پشتیبانی تروریسم است.

دبیرکل مجمع عربی اسلامی، خاطر نشان کرد: همه این اقدامات تروریستها با هدف ضربه زدن به امت اسلامی و ایجاد درگیری بین تمدنها صورت می گیرد.

وی افزود: آنچه که در غزه در حال وقوع است، خطرش از آنچه که در عراق و سوریه در حال وقوع است، جدا نیست و بلکه همزمانی این حوادث با انفجار اوضاع لبنان به معنی سریالی از توطئه استکباری است که با هم مرتبط هستند.

"یحیی غدار" بر لزوم وحدت چه در غزه، لبنان، و کشورهای دیگر مانند عراق و سوریه تاکید کرد وگفت: باید در برابر سونامی صهیونیستی و تشکیلات تفکر تروریستی - تکفیری که مسئله فلسطین، امنیت امت اسلامی و ثبات ملت های جهان را تهدید می کند، ایستادگی کرد.
https://taghribnews.com/vdcevn8zwjh8pni.b9bj.html
مرجع : اسلام تایمز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی