تاریخ انتشار۲۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۸:۵۹
کد مطلب : 101393
عضو جمعیت الوفاق بحرین:

آل خلیفه از اتحاد شیعه و سنی هراس دارد/ بیانیه تجمع اهل سنت، آل خلیفه را دستپاچه کرد

عضو جمعيت الوفاق بحرين، با تأکید بر اینکه "آل خلیفه از سالیان پیش سیاست تفرقه‌افکنی را در بحرین دنبال می‌کند"، گفت: این رژیم از اتحاد شیعه و سنی به شدت در هراس است.
آل خلیفه از اتحاد شیعه و سنی هراس دارد/ بیانیه تجمع اهل سنت، آل خلیفه را دستپاچه کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "مجيد ميلاد" عضو جمعیت الوفاق بحرین، با اشاره به اینکه "منبع بحران در بحرین سیاست طایفه‌گرایی و تفرقه‌افكنی است"، اظهار داشت: بيانيه اخير تجمع وحدت ملی (گروهی اهل سنت) در انتقاد از فساد و درخواست اصلاحات نشان می‌دهد که انقلاب بحرين طایفه‌ای نيست و بر اساس اراده مردم شكل گرفته است. 

وی افزود: رژيم با سوء استفاده از اهل سنت قصد دارد انقلاب را طایفه‌ای نشان دهد، اما اهل سنت به مكر و فريب آل خلیفه پی برده‌اند. 

مجید میلاد در گفت‌وگو با العالم تأكيد كرد: "تجمع وحدت ملی" خواستار دولتی غيرنظامی و دموكرات بر اساس اصول شهروندی است که نماينده اراده مردم باشد و همه اینها خواسته‌های مخالفان است. 

ميلاد تصريح كرد: رژيم به شدت از وحدت اهل تسنن و شيعيان بحرين و يك‌صدايی مردم در هراس است؛ بنابراين برای تفرقه‌افكنی ميان مسلمانان شيعه و سنی از اهرم طایفه‌گرایی استفاده می‌كند؛ اما بيانيه "تجمع وحدت ملی" جامعه را لرزاند و آل خلیفه را به شدت دستپاچه كرد. 

عضو جمعيت الوفاق بحرين خاطرنشان كرد: مردم بحرين از خواسته‌های مشروع خود مثل كناره‌گيری دولت، تشكيل دولت منتخب، آزادی، دموکراسی و آزادی همه زندانيان سياسی دست نخواهد شست.
 
اخیرا تجمع وحدت ملی، در بیانیه‌ای ضمن اعلام برنامه سیاسی خود تأکید کرد: شهروندان آزاد هستند و زیربنای ایجاد حکومت دموکراتیک و مدنی جدید به شمار می‌روند.

این تجمع همچنین تمرکز قدرت و ثروت در دست گروهی اندک و حاکمیت این گروه اندک بر سرنوشت و امور مردم را محکوم کرد.

تجمع وحدت ملی همچنین بهره‌برداری از مسئله طایفه‌گرایی و توزیع ناعادلانه ثروت و منابع طبیعی و قرار گرفتن بخش اعظم ثروت در دست عده‌ای اندک و تعامل با آن به عنوان ملک خصوصی را محکوم کرد و خواستار تشکیل پارلمانی با اختیارات کامل شد به گونه‌ای که برنامه دولت را تصویب کند و عملکرد آن را زیر نظر داشته باشد.
https://taghribnews.com/vdceoz8zxjh87xi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی