تاریخ انتشار۲۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 171198
تنا-بیروت

هدف از ائتلاف بین المللی ضد داعش بازگشت سیطره آمریکا بر منطقه است

مسئول روابط عربی حزب الله اعلام کرد: هدف اصلی آمریکا از ائتلاف بین المللی ضد داعش از بین بردن قدرت و ثروت و فرهنگ و هویت منطقه و تلاش در جهت تجزیه بیشتر و برانگیختن فتنه های قوی، مذهبی و نژادی است.
هدف از ائتلاف بین المللی ضد داعش بازگشت سیطره آمریکا بر منطقه است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ حسن عز الدین مسئول روابط عربی حزب الله در یک نشست سیاسی که حزب الله در سالن مسجد امام موسی کاظم(ع) در اردوگاه "شبریحا" در شهر صور جنوب لبنان برپا کرده بود، تأکید کرد: حملات هوایی ائتلاف بین المللی ضد داعش در خدمت به منافع آمریکا صورت می گیرد.

وی افزود : از مهمترین منافع آمریکا بازگشت سیطره آن به منطقه است چرا که از طریق شورای امنیت نتواست به اهداف خود در این زمینه دست یابد.

عز الدین تصریح کرد: نقشه و هدف اصلی آمریکا از این ائتلاف بین المللی از بین بردن قدرت و ثروت و فرهنگ و هویت منطقه و تلاش در جهت تجزیه بیشتر و برانگیختن فتنه های قوی، مذهبی و نژادی است.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی تنها طرفی است که از این گونه طرح ها سود می برد.

مسئول روابط عربی حزب الله در پایان خاطر نشان ساخت: همه می دانیم که خطر داعش و نیروهای افراطی همه را بدون استثنا تهدید می کند و آنها هیچ فرقی بین یک گروه با گروه یا مذهبی با مذهب دیگر قایل نیستند. تروریسم دین و مذهبی جز تخریب و قتل و کشتار ندارد بنابراین همه ما اعراب و مسلمین باید با هم متحد شویم و توانمندیهای خود را برای مقابله با تروریستهای تکفیری منسجم کنیم.
https://taghribnews.com/vdceoz8zvjh8fzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی