تاریخ انتشار۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : 96109

هم پیمانی سلفی های كویت علیه بشار اسد

شماری از نمایندگان سلفی پارلمان کویت با تحصن در مقابل سفارت سوریه در کشورشان ، در راستای حمایت از اقدامات تروریستی در دمشق ، جنگ علیه نظام بشار اسد را یک ضرورت دانستند.
هم پیمانی سلفی های كویت  علیه بشار اسد
به گزارش خبرگزاری تقریب "تنا" ،‌ به نقل از النشره، شماری از نمایندگان سلفی پارلمان کویت تحت شعار "پیروزی از آن ملت سوریه و ارتش آزاد این کشور است" برای نخستین بار اعلام کردند که جنگ علیه نظام بشار اسد در سوریه به یک ضرورت تبدیل شده است.
این نمایندگان به همراه شماری از مخالفان سوری و فعالان سیاسی با تحصن در مقابل سفارت سوریه در کویت از "صباح الاحمد" امیر کویت، "عبدالله بن عبدالعزیز" پادشاه عربستان سعودی، "شیخ حمد بن خلیفه" امیر قطر و "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه خواستند که به دخالت های خود در سوریه شدت بخشند و تصمیم قاطعی در این رابطه اتخاذ کنند.
این افراد مدعی شدندکه تصمیمات سازمان های عربی و بین المللی درباره سوریه تاکنون کارساز نبوده است و جنگ علیه نظام بشار اسد بهترین راه حل بحران سوریه است.
اظهارات این نمایندگان و صدور حکم جهاد در حالی صورت می گیرد که پارلمان های عربی ونیز پارلمان کویت تاکنون اقدامی اینچنین علیه تجاوزگری رژیم صهیونیستی اتخاذ نکرده اند و نسبت به اشغالگری های این رژیم علیه ملت فلسطین بی توجه هستند.
https://taghribnews.com/vdceoz8o.jh8p7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی