تاریخ انتشار۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : 163494
رسول خضری:

پیام روز قدس، حفظ اتحاد و وحدت کلمه است

تنا- اختصاصی
نماینده پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، پیام برگزاری راه پیمایی روز قدس را اتحاد دانست و گفت: منظور حضرت امام(ره) از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، حفظ اتحاد و وحدت کلمه است که حضرت امام خیلی روی آن تأکید داشتند.
پیام روز قدس، حفظ اتحاد و وحدت کلمه است
رسول خضری در گفت و گو با خبرنگار تقریب(تنا) خاطر نشان کرد: زیاده خواهی و زیاده طلبی کشورهای استکباری تمامی ندارد؛ در آن سوی دنیا به کشورهای این سوی دنیا زور می گویند. این مسئله را حضرت امام(ره) سال ها قبل و پیش از اینکه حرکت های آنها به شکل امروزی باشد، در همان حمله ناجوانمردانه عراق به ایران دریافتند و این سبب شد که با نامگذاری روز قدس به تمامی مسلمانان اعلام کنند که باید با اتحاد، همدلی و یکپارچگی بدون توجه به اختلافات مذهبی رو به روی دشمن بایستند.

وی تصریح کرد: سکوت برخی از کشورهای اسلامی در برابر اسرائیل باعث شده که گروه های تکفیری مثل داعش و القاعده ایجاد شود. اگر تمام کشورهای اسلامی به خوبی پیام امام را درک می کردند و در خصوص مسائل مربوط به جهان اسلام متحد بودند، نه تنها اجازه نمی دادند هر جنایت و خرابکاری به اسم اسلام انجام شود که از این دست تحرکات نیز حمایت نمی کردند.

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی افزود: سکوت معنادار سران کشورهای اسلامی بدین معناست که آنها به جای اینکه در راستای مصالح امت اسلامی قدم بردارند، در راستای منافع دشمنان اسلام اقدام می کنند. دشمنانی که چون دست پرورده استکبار هستند، هدفشان نابودی هر دو مذهب اصلی اسلام یعنی تشیع و تسنن است.

وی در پایان تاکید کرد: اتحاد امت اسلامی، یأس و ناامیدی را برای گروه های تکفیری وکسانی که در جهت تفرقه افکنی بین امت واحده اسلامی گام بر می دارند و از طریق استکبار تغذیه می شوند، رقم خواهد زد.
https://taghribnews.com/vdceox8zejh8pei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی