تاریخ انتشار۱۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : 89387

استخدام مزدور برای سرنگونی بشار اسد

تنا
اسناد فاش شده ، از کمک یک شرکت امریکایی به مخالفان دولت بشار اسد برای سرنگونی آن حکایت دارد .
استخدام مزدور برای سرنگونی بشار اسد
پایگاه اینترنتی ویکی‌لیکس،با انتشار اسنادی  فاش کرد که شرکت اس. سی.جی با مدیریت اجرایی جیمز اف اسمیت ، طبق درخواست دولت واشنگتن برای بر اندازی دولت بشار اسد رئیس جمهوری سوریه، به مخالفان کمک کرده است.

اسمیت، که سابقا مدیر شرکت بدنام "بلک واتر" بوده است در یکی از پست‌های الکترونیکی خود که ویکی لیکس انها را منتشر کرده است ،عنوان می‌کند که شرکت وی تحت عنوان به اصطلاح "کمیته حقیقت یاب"، با مخالفان دولت سوریه مستقر در ترکیه در ارتباط بوده است. این درحالی است که به گفته مدیر سابق بلک واتر، ماموریت این شرکت که به کشتار تعداد زیادی از غیر نظامیان در عراق و افغانستان متهم است، کمک به سرنگونی رژیم در سوریه بوده است.

این نامه‌های الکترونیکی برای فرد برتون، معاون موسسه اطلاعاتی استارتفور مستقر در امریکا، که خود را کانون تحلیل‌های ژئوپلتیکی برای کاربران دولتی و تجاری معرفی می‌کند، ارسال شده است. برتون نیز که از اطلاعات ارائه شده اسمیت به وجدآمده است در یکی از این نامه‌های الکترونیکی از وی تجلیل کرده و از او به عنوان منبعی معتبر نام می‌برد.

این نامه‌ها الکترونیکی از جمله پنج میلیون پیام‌های موسسه اطلاعاتی استرتفور است که در نیمه‌های دسامبر توسط گروهی از هکرهای ناشناس هک شده‌اند.
https://taghribnews.com/vdcefx8v.jh8ovi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی