تاریخ انتشار۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱۴
کد مطلب : 165276
دبیر کل سازمان همکاری اسلامی با انتشار بیانیه ای:

سکوت کشورهای عربی در برابر جنایت های اسرائیل در غزه غیر قابل قبول است

دبیر کل سازمان همکاری اسلامی با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن حملات و جنایت های ارتش رژیم صهیونیستی در غزه، سکوت جامعه بین المللی و کشورهای عربی در برابر جنایت های وحشیانه اسرائیل در نوار غزه را غیر قابل قبول دانست.
سکوت کشورهای عربی در برابر جنایت های اسرائیل در غزه غیر قابل قبول است
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از خبرگزاری آلمان، "ایاد مدنی" دبیر کل سازمان همکاری اسلامی روز یکشنبه در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حملات و تعرضات آشکار رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ویژه تخریب خانه ها، مساجد، مدارس و تاسیسات زیر بنایی، گفت: رژیم صهیونیستی بی اعتنا به قوانین بین المللی و مسایل اخلاقی و انسانی به جنایت های خود علیه شهروندان بی دفاع فلسطینی در نوار غزه ادامه می دهد.

وی در این بیانیه با تاکید بر اینکه تاریخ جنگ ها و خشونت های ادوار گذشته کمتر شاهد چنین حملات و جنایت هایی بوده است، از اندسته از اعضای این سازمان که با رژیم صهیونیستی رابطه دارند، خواست در روابط خود با این رژیم تجدید نظر کنند.

ایاد مدنی در ادامه این بیانیه از همه کشورهایی که به اشکال مختلف از اسرائیل پشتیبانی می کنند، خواست با دقت بیشتری به جنایت های غیر انسانی و وحشیانه اسرائیل در غزه بنگرند چون حامیان اسرائیل هم در این جنایت ها شریک هستند.

دبیر کل سازمان همکاری اسلامی همچنین از همه مسلمانان و افراد با وجدان در سراسر جهان درخواست کرد: به مسئولیت خود برای احقاق حقوق مردم فلسطین برای داشتن یک زندگی آرام، باثبات و امن عمل کنند .

وی در پایان سکوت جامعه بین المللی و کشورهای عربی را در برابر جنایت های وحشیانه اسرائیل در نوار غزه غیر قابل قبول دانست.
https://taghribnews.com/vdcefn8zpjh8pwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی