تاریخ انتشار۲۷ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 46104

تعاون فرصتی برای ارائه الگوی ایرانی اسلامی اقتصاد به جهان

وزیر تعاون: تعاون فرصتی برای ارائه الگوی ایرانی- اسلامی اقتصاد به سراسر جهان است.
تعاون فرصتی برای ارائه الگوی ایرانی اسلامی اقتصاد به جهان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "محمد عباسی" در اولین کنفرانس بین المللی ظرفیتهای بخش تعاون در جزیره کیش با تاکید بر اینکه اقتصاد تعاونی فرصتی مغتنم برای ارائه الگوی موفق ایرانی اسلامی به سراسر جهان به شمار می آید، اظهار داشت: به دلیل وجود روح همکاری و نظام مند در فعالیتهای تعاونی این شکل از اقتصاد با مقوله هایی مانند سرمایه، پول و سایر عوامل اقتصادی در ارتباط است اما مهمترین موضوع در این بخش عوامل انسانی است.

وی بیان داشت: ملاک اصلی در فعالیتهای تعاونی ارزشهای انسانی، عدالت اجتماعی و رشد و توسعه همه جانبه است که در تمام کشورها بخش تعاون به آن تاکید دارد.

عباسی همچنین با اشاره به عملیاتی شدن اصول تعاونی در جهان به عضویت یک میلیارد نفر از مردم در کشورهای مختلف در فعالیتهای تعاونی اشاره کرد و افزود: تعاون در ایران نیز پس از وقوع و تثبیت انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بخشهای اقتصادی گسترش یافته است.

وزیر تعاون با اشاره به لزوم تبادل تجربیات تعاونگران کشور با سایر ملل جهان، تصریح کرد: این کنفرانس می تواند فرصتی برای معرفی الگوهای موفق در توسعه و مرور فرهنگ تعاونی و همچنین یافته های نوین در بخش تعاون به شمار آید.

لازم به ذکر است، کنفرانس بین‌المللی ظرفیت‌های بخش تعاون با هدف بررسی نقش تعاون در توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی امروز شنبه ۲۷ فروردین ماه در جزیره کیش آغاز به کار کرد و تا روز یکشنبه ۲۸ فروردین ادامه دارد.
https://taghribnews.com/vdceez8e.jh8p7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی