تاریخ انتشار۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 54024
دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی:

رسانه اهمیت بسزایی در دنیای کنونی دارد

دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی گفت: رسانه جزء اصلی آزادی‌های سیاسی است و مقاومت در برابر فساد، در اساسنامه و ساختار سازمانی اتحادیه رادیوهای اسلامی به تصویب رسیده است.
رسانه اهمیت بسزایی در دنیای کنونی دارد
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا):
هیئت اجرایی اتحادیه رادیوهای اسلامی در جلسه‌ای که ۱۹ ژوئن ۲۰۱۱ (۲۹ خرداد) در مقر دبیرکلی سازمان کنفرانس اسلامی در جده برگزار شد، اساسنامه و ساختار سازمانی این اتحادیه را به تصویب رساند.

 "اکمل الدین احسان اوغلو" دبیر کل سازمان کنفرانس اسلامی در این مراسم گفت: رسانه اهمیت ویژه‌ای در دنیای کنونی دارد و ما در تشنجات و درگیری‌های اخیر جهان، به ویژه در مسائلی که با تخریب چهره ادیان آسمانی و سمبل‌های دینی ارتباط داشته است، شاهد آثار مثبت و منفی آن بوده‌ایم.

وی اشاره کرد: تحولات منطقه ثابت کرده است که به رسانه به عنوان جزء ‌اصلی آزادی‌های سیاسی و دمکراسی و مقاومت در برابر فساد نگریسته می‌شود.

دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی تأکید کرد:‌ ایجاد اصلاحات در سازمان ایجاب می‌کند که امکاناتی را برای اتحادیه رادیوهای اسلامی در نظر بگیریم تا در جهت توسعه همکاری‌ها میان رادیو و تلویزیون‌های جهان اسلام و تبادل برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با اهداف مشترک قدمی برداشته باشیم.
https://taghribnews.com/vdcee78n.jh8ewi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی